Scotty Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg byttet hovedkort for en liten stund siden og måtte selvførgelig instalere windows på nytt! Etter det så har jeg ikke kunnet åpne oppgavebehandling, hva gjør jeg? Det som skjer absolutt ikke noe når jeg trykker på CTRL+ALT+DELETE. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Seriøst da... passer dette i OT-Baren...? Men skjer absolutt ingenting... altså ingen reaksjon av noen form? Viss ikke.. så må det være virus... elns? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Seriøst da... passer dette i OT-Baren...? Men skjer absolutt ingenting... altså ingen reaksjon av noen form? Viss ikke.. så må det være virus... elns? 5016085[/snapback] Veit at det ikke passer i OT-Baren, men i "windows"-kategorien så var den som om den ikke eksisterte. Ikke noe i det hele tatt skjer...Og det er ikke et virus. Må være noe med windows når jeg reinstalerte det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Nei, tråden passer ikke her. Du kan jo sjekke om oppgavebehandling fungerer i safe-mode. Hvis ikke er det noe alvorlig galt. Om den funker der er det bare å finne ut hvilket av programmene som starter som hindrer oppgavebehandling fra å starte. Eliminasjonsmåten kan funke, men tar jo en del tid da. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Nei, tråden passer ikke her. Du kan jo sjekke om oppgavebehandling fungerer i safe-mode. Hvis ikke er det noe alvorlig galt. Om den funker der er det bare å finne ut hvilket av programmene som starter som hindrer oppgavebehandling fra å starte. Eliminasjonsmåten kan funke, men tar jo en del tid da. 5016193[/snapback] Hvordan åpner jeg det i safemode da? Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Du trykker vel f8 rett før windows starter opp? Er hvertfall det jeg gjør. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg fikk det samme problemet på min HTPC etter at brannmuren slo seg selv av og virus flommet inn... Men jeg får opp beskjed om at jeg ikke har rettigheter til å gå inn i oppgavebehandling da... Har heller ikke lov til å slå på brannmuren igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg