DE1 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Altså, jeg har et kabinett (som på bildet under) og en vifte, UV-grønn. Jeg har ikke verktøy jeg kan bruke! Isåfall må jeg låne noe i Gjøvik-omeråde Jeg skal ikke bruke fem flate øre på prosjektet, jeg har kun hjernet, kabinettet, og viften (120mmx120mm). Så, forslag? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 ta ei hagle å skyt høl i sideøra og montèr vifta i hullet. det er gratis. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) ta ei hagle å skyt høl i sideøra og montèr vifta i hullet. det er gratis. 5016062[/snapback] Det koster penger for hagla og amunisjonen. Edit: Leif! Endret 16. oktober 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Et par bilder til... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det koster penger for hagla og amunisjonen. Edit: Leif! 5016089[/snapback] så ta en stein og hakk høl da. men fra spøk til hagle.. det du kan gjøre er å kjøpe en boks spraymaling eller to, det koster ikke allverdens på europris. rundt 30,- også får du sikkert lånt et verktøy for å skjære hull i sidedøra til enten vifta eller et vindu. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Se om du får lånt deg en drill og et hull bor 118 cm og nedover eller en dremel Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 ta av nedre plastikk del den me høl i....plastikken bak der igjen skjærer du løs monter vifta bak der igjen..det blit drit rått..blir slik grønn aura under kabb og de små høla som er i det lille plastikk dekslet vil det skinne lys igjenom da trenger du dremel til høl laginga el lignende..og silikon til og fate voifta med sillikon misnker støy og om du ombestemmer deg kan du rive den av igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå