memnon83 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 At ingen har klart den forrige enda er jo helt utrolig...! Her er et annet bilde der det er zoomet litt ut.... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 If eller Elba. Am I right? Fra "Greven av Monte Cristo"? Hint: Dette er en "gammel-by". Man kan gå langs muren, og utsikten er fabelaktig (Vært der selv jeg) Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Det er gamlebyen i Dubrovnik Krotia:P Dette er en vanskelig, det holder med land. Man må ha en del oljepenger for å bygge et slikt palass, og dette er bare et utsnitt av en stor eiendom. Lenke til kommentar
memnon83 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Forente Arabiske emirater. Forrige var forresten riktig. Denne da; på andre siden av jorda (nesten).. Men er det noen som vet HVA det er?? Nok å svare på hvilken by det er. Lenke til kommentar
memnon83 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) I come form the land down under.. Hint: P + belgfrukt + h Endret 24. november 2005 av memnon83 Lenke til kommentar
Superior Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Her må jeg gi opp gitt. Du sier at det er i Perth, men jeg finner det ikke. Edit: Nå fant jeg det, men jeg aner ikke hva det er. Endret 24. november 2005 av Superior Lenke til kommentar
Viva la Opium Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Kan du vær så snill å røpe hva det er? Jeg fant det jeg og, men klarer ikke skjønne hva det er. Ser ut som en svømmearena, eller no månegreier.. en zoo? er helt rådløs.. Endret 25. november 2005 av Viva la Opium Lenke til kommentar
memnon83 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 hehe.. D e jo d eg ikke veit... Dersor eg sporte om hvilken by det var.. men ingen som tok den.. Har ikke klart å få svar på ka det kan være.. Legg ut en ny da Viva La Opium Lenke til kommentar
Viva la Opium Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Forholdsvis lett en vil jeg tro Lenke til kommentar
memnon83 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 ja den va jo lett...... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 var ikke denne leken noe morsom lengere? det er jo vigelandsparken selvfølgelig.. vet ikke hvordan man legger opp bilder fra google earth. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 google earth leken er i gang igjen! hvilket sted har jeg her? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Area 51? Egentlig jeg har et spørsmål, oppdateres noen gang Google Earth? Byen derj eg bor er jo helt gammel i forhold til nå! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 nei vel.. vannet man ser der, kan være et hint. det er oppdateringer jevnlig, men ikke så mye i Norge.. og du må jo laste de ned, da. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 nei vel.. vannet man ser der, kan være et hint. 9431444[/snapback] jeg må være så ærlig å si at jeg ikke ser noe vann på det bildet Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 nei, vet du hva? vi gjør det så enkelt som dette. var kanskje litt lite å gå etter. kjører du litt videre oppover her, havner du et veldig kjent sted. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Golden Gate, San Fransisco Endret 6. september 2007 av SuBWoofeR Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 vrien.. midtøsten et sted? ser ut som noe bygd på oljepenger. Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 feil det gitt.. ligger i europa (sies det). Lenger nord på bildet er det en utdødd vulkan. Store sandstrender, og stedet er hovedmål for mange turister. ga vel for mange tips nå da.. viktigeste er at leken kommer seg videre. Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Forente Arabiske emirater. Forrige var forresten riktig. Denne da; på andre siden av jorda (nesten).. Men er det noen som vet HVA det er?? Nok å svare på hvilken by det er. 5173208[/snapback] Dette er et vannrenskeanlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå