LG_91 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Heihei. Lillebrodern skall få bygget seg en PC for første gang, jeg har satt opp ett forslag til oppsett. Men jeg vill at dere skall finpusse litt på dette oppsettet. DVD-Brenneren er ikke så viktig at den er den beste, han skall ikke copiere så mye. Er ATI mann jeg, men valgte nå bare et nVideakort slik at SLI muligheten er der. Men personlig synes jeg man får litt lite ytelse for pengene. Tastatur er heller ikke så viktig. Han skall bruke den til spilling. Vet at den NB viften bråker, har det HK'et selv, men jeg har passiv NB kjøleribba fra Zalman liggene. Så jeg trenger tips fra dere slik at han kan få mest mulig ytelse billigst mulig. Her er oppsettet: sorry at posten kom to ganger, fikk en feilmeldin så trodde ikke den kom Endret 16. oktober 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Administrasjon av handlevogn Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen Endret 18. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå