dale Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg fikk min Dell M170 for et par dager siden. Første inntrykket er veldig bra. Var noen små riper i overflaten, men velger å ikke bry meg mer med det. Slike ripenr kommer uansett etter en tid.. Har 2,26, 1Gb ram og 7800 kortet. Er selv ganske lite oppdatert grunnet høyt tempo på jobben. Har rett og slett ikke tid til å lete rundt lenger. Søker primært drivere til skjermkort, vet ikke om omegadrivers sine driverer er bedre enn hva jeg har nå. Per idag kjører jeg maskinen "out of box". Har ikke endre på noe. Eneste jeg har gjort er å instalere Wow... Er det 3Dmark som greiest måler ytelses forbedringer? Nydelig skjerm og nydelig oppstarts tid. Men maskinen er svær. Betydelig større enn min gamle Ferrari 3400. Men jeg syntes den er verdt det. Men jeg syntes kortet "henger" litt når jeg surfer. Får litt samme følelsen som når jeg ikke har lagt inn drivere på vanlig skjermkort. Sidene "hakker" nedover. Wow glir glatt på 1920x1200 med AA vertical sync og alt annet snacks på full guffe. Nyyyydelig skjerm med rå innsynsvinkel! Lenke til kommentar
apwr Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Gratulerer med rå bærbar! Last ned den nyeste Forceware-driveren fra Nvidia sine hjemmesider. 3Dmark er et fint verktøy til å måle 3D-ytelse med. Dersom du ønsker å måle din totale PC-ytelse er PC-mark bedre egnet. SuperPi kan brukes til å måle hvor rask din CPU er. Kan du legge ut noen bilder av monsteret? Lenke til kommentar
crysys Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 oOo Jeg bestiller min i morgen$. Hvor mye betalte du ?? Hvordan er den ellers i bruk ? Lenke til kommentar
ols Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Gratulerer med rå bærbar! Last ned den nyeste Forceware-driveren fra Nvidia sine hjemmesider. 3Dmark er et fint verktøy til å måle 3D-ytelse med. Dersom du ønsker å måle din totale PC-ytelse er PC-mark bedre egnet. SuperPi kan brukes til å måle hvor rask din CPU er. Kan du legge ut noen bilder av monsteret? 5016093[/snapback] Dette er vel direkte feil. Drivere til bærbare finner man ikke hos Nvidia. Prøv heller laptopvideo2go eller noe, men det virker absurd, spør du meg. Når nettsider hakker på denne maskinen, så er det jo noe som ikke stemmer. Og det er neppe driverne til Dell som ikke holder mål. Forøvrig stusser jeg litt på at noen spør om bilder. Er ikke dette bare en XPS med et nyere skjermkort? (uten at jeg har satt meg inn i saken). Lenke til kommentar
crysys Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dette er vel direkte feil. Drivere til bærbare finner man ikke hos Nvidia. 5016966[/snapback] Neida.... ikke til for go 7800 gtx... De er for en gangs skyld støttet av nvidia driverene Lenke til kommentar
ols Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Dette er vel direkte feil. Drivere til bærbare finner man ikke hos Nvidia. 5016966[/snapback] Neida.... ikke til for go 7800 gtx... De er for en gangs skyld støttet av nvidia driverene 5017043[/snapback] OK. Fint at du korrigerer korreksjonen! (en annen ting er at hvis driverne går om hverandre, og kortet nettopp er tatt i bruk av Dell, så kan det jo i prinsippet være samme driver). (jeg mener: den ene kan jo ikke være særlig mye nyere enn den andre) Endret 17. oktober 2005 av ols Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg fikk min Dell M170 for et par dager siden. Første inntrykket er veldig bra. Var noen små riper i overflaten, men velger å ikke bry meg mer med det. Slike ripenr kommer uansett etter en tid.. 5015872[/snapback] Dumt spørsmål: Jeg går ut fra at du har fjernet beskyttelsesplasten på lokket? Den blir lett ripete... Geir Lenke til kommentar
dale Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Gratulerer med rå bærbar! Last ned den nyeste Forceware-driveren fra Nvidia sine hjemmesider. 3Dmark er et fint verktøy til å måle 3D-ytelse med. Dersom du ønsker å måle din totale PC-ytelse er PC-mark bedre egnet. SuperPi kan brukes til å måle hvor rask din CPU er. Kan du legge ut noen bilder av monsteret? 5016093[/snapback] Hadde det ikke vært for at kameraet ble stjålet med min forrige maskin skulle du fått. Uansett er det som noen sier her bilder hos dell eller hos google. image search "m170 evt xps 2..) oOo Jeg bestiller min i morgen$. Hvor mye betalte du ?? Hvordan er den ellers i bruk ? 5016889[/snapback] Jeg betalte 20 eks mva og frakt. Kjempe fornøyd, utrolig god å spille på. Har ikke fått testet noe særlig mer. Skjermen er helt nydelig. Gratulerer med rå bærbar! Last ned den nyeste Forceware-driveren fra Nvidia sine hjemmesider. 3Dmark er et fint verktøy til å måle 3D-ytelse med. Dersom du ønsker å måle din totale PC-ytelse er PC-mark bedre egnet. SuperPi kan brukes til å måle hvor rask din CPU er. Kan du legge ut noen bilder av monsteret? 5016093[/snapback] Dette er vel direkte feil. Drivere til bærbare finner man ikke hos Nvidia. Prøv heller laptopvideo2go eller noe, men det virker absurd, spør du meg. Når nettsider hakker på denne maskinen, så er det jo noe som ikke stemmer. Og det er neppe driverne til Dell som ikke holder mål. Forøvrig stusser jeg litt på at noen spør om bilder. Er ikke dette bare en XPS med et nyere skjermkort? (uten at jeg har satt meg inn i saken). 5016966[/snapback] Angående hakking er det vel mer "mikro lagg". Men det skal uansett ikke være sånn. Får teste med noen andre drivere. Tviler på at noe er galt med hardware da maskinen ellers går utmerket til all mulig bruk. Jeg fikk min Dell M170 for et par dager siden. Første inntrykket er veldig bra. Var noen små riper i overflaten, men velger å ikke bry meg mer med det. Slike ripenr kommer uansett etter en tid.. 5015872[/snapback] Dumt spørsmål: Jeg går ut fra at du har fjernet beskyttelsesplasten på lokket? Den blir lett ripete... Geir 5017323[/snapback] Selvfølgelig Ripene satt faktisk under plasten. uten synlig merker i plasten. Så "spank på hånden til dell ireland". Men men gidder ikke pirke på det. Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ang de ripene.... Mulig du synes dette er et teit svar, men sier det alikevel. Jeg og såg sånne riper i logget, ETTER at jeg tok av beskyttelses plasten på logget... Stusset litt på det, da jeg syntes det var merkelig av dell å ripe opp p`c lokket før de sendte ut pc`n.... MEN så såg jeg at det lå ENDA en film på lokket. Jeg var litt i tvil, da den var nesten umulig å se og ta av. Etter å endelig ha fått tatt av den å, så var skjerm lokket perfekt! Men som du sier, tar vel ikke mange dagene før det blir riper i den overflaten, siden den er så blank.... I grunn litt kul den "bølge" effekten i det flate lokket.... Lastet ned nyeste skjermkort driverne på dell siden, er det bra drivere? Er fra sept/okt hvertfall.... Venter nå bare på min bæreveske jeg også bestilte, som ikke har kommet.... Lenke til kommentar
dale Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Ang de ripene.... Mulig du synes dette er et teit svar, men sier det alikevel. Jeg og såg sånne riper i logget, ETTER at jeg tok av beskyttelses plasten på logget... Stusset litt på det, da jeg syntes det var merkelig av dell å ripe opp p`c lokket før de sendte ut pc`n.... MEN så såg jeg at det lå ENDA en film på lokket. Jeg var litt i tvil, da den var nesten umulig å se og ta av. Etter å endelig ha fått tatt av den å, så var skjerm lokket perfekt! Men som du sier, tar vel ikke mange dagene før det blir riper i den overflaten, siden den er så blank.... I grunn litt kul den "bølge" effekten i det flate lokket.... Lastet ned nyeste skjermkort driverne på dell siden, er det bra drivere? Er fra sept/okt hvertfall.... Venter nå bare på min bæreveske jeg også bestilte, som ikke har kommet.... 5021584[/snapback] Det ligget et super tynt lag med plast under den tykke plasten.. som jeg ikke så.. haha.. har ikke rivd av men der sitter nok feilen. Unnskyld Dell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå