iMono Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har nettopp mottatt min iPod 60 gb fra USA med 2 års AppleCare. Bestevennen min sin mor tok den med hjem fra USA. Jeg lurte på om jeg da kan gå inn i nærmeste Apple-butikk og bytte den inn i den nye iPoden (video). Pakken er forseglet. Noen som VET? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 tviler på det du, man har vel ikke bytterett på varer sånn helt uten videre, hvertfall ikke når man har handlet på en helt annen butikk? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Her har du ingen rettigheter, og den butikkansatte som lar deg bytte bør egentlig miste jobben sporenstreks. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Dette har du dessverre ingen _rett_ til, men er du heldig tar Apple-butikken den i innbytte. Noe jeg igrunn tviler på, da pakken har engelsk boks + manual. Forøvrig burde det være mulig å selge den brukt for en bedre pris enn du betalte i USA, da de er ganske så billige der (her faktisk, er i USA nå ) Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Man har ikke rett til å bytte, menjeg anbefaler deg å prøve for noen er villige til å bøye regelverket for å være grei mot kunden. Bare gå inn i butikken og si at du fikkIpoden i gave og derfor ikke har kvitering og spør om du kan få byttet den i en annen modell. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 jeg har hørt at apple tar ipoder i inbytte hvis du kjøpte den mindre enn 21 dager (eller noe) før en oppfølger til den aktuelle modellen blir lansert. men det er ikke sikkert jeg har rett, eller at du får byttet en amerikansk ipod..det er vel bare å spørre på en applestore. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 jeg har hørt at apple tar ipoder i inbytte hvis du kjøpte den mindre enn 21 dager (eller noe) før en oppfølger til den aktuelle modellen blir lansert. men det er ikke sikkert jeg har rett, eller at du får byttet en amerikansk ipod..det er vel bare å spørre på en applestore. 5016144[/snapback] Den ble kjøpt for fem dager siden. Tirsdag... Onsdag kom den nye modellen. Det ble kjørt ens ærend for å få byttet den, men de hadde ikke fått den inn på lager. Hvis de hadde hatt en på lager, hadde jeg hatt den nye modellen! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvorfor ringte du ikke til butikken først? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Hun som kjøpte den ringte inn til butikken og forklarte situasjonen, men et eller annet sted skjedde det en kommunikasjonsfeil. Menmen. Får håpe det går bra til slutt.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå