Gå til innhold

Kjøpt iPod fra USA, Bytte?

iMono

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp mottatt min iPod 60 gb fra USA med 2 års AppleCare. Bestevennen min sin mor tok den med hjem fra USA. Jeg lurte på om jeg da kan gå inn i nærmeste Apple-butikk og bytte den inn i den nye iPoden (video). Pakken er forseglet.

Noen som VET?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har du dessverre ingen _rett_ til, men er du heldig tar Apple-butikken den i innbytte. Noe jeg igrunn tviler på, da pakken har engelsk boks + manual. Forøvrig burde det være mulig å selge den brukt for en bedre pris enn du betalte i USA, da de er ganske så billige der (her faktisk, er i USA nå ;))

Lenke til kommentar

jeg har hørt at apple tar ipoder i inbytte hvis du kjøpte den mindre enn 21 dager (eller noe) før en oppfølger til den aktuelle modellen blir lansert. men det er ikke sikkert jeg har rett, eller at du får byttet en amerikansk ipod..det er vel bare å spørre på en applestore.

Lenke til kommentar
jeg har hørt at apple tar ipoder i inbytte hvis du kjøpte den mindre enn 21 dager (eller noe) før en oppfølger til den aktuelle modellen blir lansert. men det er ikke sikkert jeg har rett, eller at du får byttet en amerikansk ipod..det er vel bare å spørre på en applestore.

5016144[/snapback]

Den ble kjøpt for fem dager siden. Tirsdag... Onsdag kom den nye modellen. Det ble kjørt ens ærend for å få byttet den, men de hadde ikke fått den inn på lager.

Hvis de hadde hatt en på lager, hadde jeg hatt den nye modellen!

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...