flabben Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) ja, det er mulig at kortene "nå til dags" bråker noe "#¤&¤#/elig..... Hehe, viss du synes 7800GT bråker skulle du ha hørt mitt X850XT PE med stock-vifta. Er jo rene jetflyet Have fun... :-( Fikk foresten 6658 poeng i 3D mark 05 da... Endret 16. oktober 2005 av flabben Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har du prøvd å kjøre de spillene du nevnte i litt mindre oppløsninger og mindre eyecandy? Hva skjer med FPS`en da? Alle de spillene du nevnte har som anbefalt å ha 1GB med RAM på maskinen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 sorry Erlend Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 ikke glem å fortelle om det virker Lenke til kommentar
flabben Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Seff skal dere få høre . Men en dårlig nyhet: i dag blir jeg stadig kasta ut av explorer . Noen glupinger som veit hvorfor?? Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Anbefaler deg å kjøre en stabilitetstest på systemet. Du kan f.ex. benytte deg av Prime95. Kan være at den ikke er helt rett konfigurert i bios, noe som kan gi seg de underligste utslag. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvis FarCry funker dårlig, så kan det være du må patche opp. Nyere nVidia-kort funker ikke med første versjonen. Jeg merket det da jeg gikk fra Radeon 9800 til GF6800GT. Gå og kjøp deg spillet, så blir det lettere å vedlikeholde det. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Nå har maskinen begynnt å restarte av seg selv og.... WTF.... Åssen funker prime 95 egentlig? tar det sykelig lang tid? når jeg tar toture-testen står det at den tester en teori eller noe, men det skjer jo ikke noe! Endret 17. oktober 2005 av flabben Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 den skal bare stå sånn, hvis du får beksjed om at noe har gått galt, eller at pc'n krasjer da, så er den ustabil. da må du få fiksa noe, husker ikke om du sa, men hvis du har overklokket, eller aktivert noe dynamiske overklokkingsgreier (av og til aktivert som standard) så deaktiver det... Lenke til kommentar
flabben Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Har kjøpt ram! Alt har årna seg! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå