^Jalla^ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg har et Ati Radeon 9200 skjermkort. På standard bakgrunnsbildene til Xp får jeg så utrolig dårlig oppløsning, bildet er kornete. Grafikken på spill virker heller ikke heilt topp. Jeg avinstallerte driverene til skjermkortet, startet på nytt og lot windows legge inn driver på nytt. Så lastet jeg ned Catalyst 5-10. Har satt oppløsning til 1024x768 og fargekvalitet til "Høyest(32 biter)" Har aldri hatt så dårlig bilde før. Hva kan være problemet her og hva kan jeg gjøre? Endret 16. oktober 2005 av ^Jalla^ Lenke til kommentar
H80 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvis du har LCD-panel får du kornete bilde hvis du ikke kjører standard oppløsning. På en 17-19 tommer er dette vanligvis 1280x1024. Hva slags skjerm har du? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Er det bare på bakgrunnsbildet du får dårlig oppløsning, eller i windows generellt? Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har bare en standard 17" CRT Skjerm. Oppdaget feilen akkurat ser du. Hadde forresten problemer med at jeg ikke kunne bytte skjermbilde, kjørte Registry mechanic og fikk reparert det. Etter jeg da la til ny bakgrunn ble jeg obs på at det var så sinnsykt dårlig. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Er ikke helt sikker men det ser ut som om det er bare standard bakgrunnsbildene til xp som har dårlig kvalitet. Har ikke vært sånn før. Men når jeg først merket det sjekket jeg kvaliteten på spill også, og det virket ikke heilt topp der heller. Men uansett, er ikke heilt sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå