Acrid Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ohyesyesyes, jeg skal altså bruke litt penger på ny stereo. Vurderer å kjøpe følgende: B&W DM604 S3 gulvhøyttalere NAD C372 forsterker NAD C542 CD-spiller I mine øyne og mentale ører så skulle dette se og høres ålreit ut. Noen som har andre forslag? Kom gjerne med forslag til helt andre oppsett til samme pris (20 000,- til 25 000,-) Kommer primært til å bli brukt til musikk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Liker de høyttalerene og forsterkeren! Men liger også veldig godt Denne cd spilleren. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 ville tatt en titt på denne cd spiller: Cambridge Azur 640C anbefaler deg å høre på den når du først er innom hifiklubben. forsterker ville jeg sett på Cayin 252B eller Vincent SV-226. så må du huske på å invistere i litt ordentlige kabler når du førsta skal kjøpe no ordentlig. kimber pleier jo å anbefales. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Liker de høyttalerene og forsterkeren!Men liger også veldig godt Denne cd spilleren. 5015460[/snapback] Enig. Skal godt gjøres å finne noe bedre cd-spiller til den prisen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 ville tatt en titt på denne cd spiller: Cambridge Azur 640C anbefaler deg å høre på den når du først er innom hifiklubben. 5015559[/snapback] Har selv hørt både den og den Marantz'en jeg foreslo og personlig syns jeg Marantz'en er best! Men Hifiklubben og Stereofil ligger like ved hverandre, så man kan jo stikke innom begge å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå