Gå til innhold

"Ufo" i gammelt maleri!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK, ser nå at det står i konklusjonen at vedkommende som har skrevet siden kom fram til at det måtte være en "lighting cloud", et objekt som også er observert på mange lignende motiver. Uansett ikke en UFO, flygende tallerken eller desslike.

5054595[/snapback]

Sier du at det ikke var der i starten?

Lenke til kommentar
Stakkars småfolk. Som aldrig får det svaret de vil ha, nemmelig; Ja du, det finnes UFO'er fra andre planeter, eller fra fortiden.

Men det endelige og realistiske svaret blir bestandig; NEI, DET FINNES INGEN SÅNNE TING. FORSTÅ DET!

Bilder og filmer kan aldrig overbevise folk, hadde jeg derimot sett en "UFO", som det vi forbinner den med, lande i hagen min... og jeg kunne ta og føle på den. Og om en rar skapning hadde kommet ut, DA kan jeg tro på at det finnes.

5022444[/snapback]

Nei, da vet du at det finnes.

Vegard :)

Lenke til kommentar

Bilder og filmer kan aldrig overbevise folk, hadde jeg derimot sett en "UFO", som det vi forbinner den med, lande i hagen min... og jeg kunne ta og føle på den. Og om en rar skapning hadde kommet ut, DA kan jeg tro på at det finnes.

5022444[/snapback]

Nei, da vet du at det finnes.

Vegard :)

5074842[/snapback]

I så fall vil jeg tro at sannsyneligheten er størst for at du burde dra en tur til psykolog istedefor at det du sanser er virkelig ;)

F.eks schizofreni kan gi slike 'ekte' sanse-sensasjoner eller hva man skal kalle det.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...