Gå til innhold

"Ufo" i gammelt maleri!


Anbefalte innlegg

Dette er det bildet jeg fant:

 

Painting.jpg

 

Men se i bakgrunnen:

 

madonna%20dettaglio%20ufo.jpgMadonna.jpg

 

Meninger? Dette kan jo ikke være helt tilfeldig... det ser jo ganske mye ut som en flyvende tallerken og du ser jo mannen ser opp mot den.

 

A fourteenth century fresco of the Madonna and Child depict on the top right side the image of a UFO hovering in the distance. A blow up of this fresco reveals tremendous details about this UFO including port holes. It seems to indicate a religious involvement between UFO's and the appearance of the Christ Child.

This painting is called "The Madonna with Saint Giovannino". It was painted in the 15th century by Domenico Ghirlandaio (1449-1494) and hangs as part of the Loeser collection in the Palazzo Vecchio. Above Mary's right shoulder is a disk shaped object. Below is a blow up of this section and a man and his dog can clearly be seen looking up at the object. 

 

KILDE: http://www.crystalinks.com/ufohistory.html

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne posten bør vel heller være under kategorien "oppspinn og overtro". Gjør en lten research om Domenico Ghirlandaio, så vil du se at han aldri har laget det bildet som du har postet. Du har ikke vært særlig kritisk til kildene dine, den sida du viser til er jo full av useriøst tull. Hadde du giddet å google på Ghirlandaio ville du funnet ut at bildet er fake i løpet av to minutter..

Lenke til kommentar
Denne posten bør vel heller være under kategorien "oppspinn og overtro". Gjør en lten research om  Domenico Ghirlandaio, så vil du se at han aldri har laget det bildet som du har postet. Du har ikke vært særlig kritisk til kildene dine, den sida du viser til er jo full av useriøst tull. Hadde du giddet å google på Ghirlandaio ville du funnet ut at bildet er fake i løpet av to minutter..

5015570[/snapback]

SJEKK NEDERSTE LINJE!

http://images.google.no/images?q=Domenico+...=&start=20&sa=N

Ojsan! Litt eid!

Lenke til kommentar

ja hvis du ser nøye i barnets øye kan du se en fyr med kamera som vinker til deg :roll:

 

Dette har vi vært igjennom før. Alle forbinder UFO'er som en rund skive og alle assosierer til det hvis noe er rundt. Takket være mediene .. wohoo..

 

Men som sakt, er det jo tøft å tro på ting.

Endret av Pels
Lenke til kommentar

Stakkars småfolk. Som aldrig får det svaret de vil ha, nemmelig; Ja du, det finnes UFO'er fra andre planeter, eller fra fortiden.

 

Men det endelige og realistiske svaret blir bestandig; NEI, DET FINNES INGEN SÅNNE TING. FORSTÅ DET!

 

Bilder og filmer kan aldrig overbevise folk, hadde jeg derimot sett en "UFO", som det vi forbinner den med, lande i hagen min... og jeg kunne ta og føle på den. Og om en rar skapning hadde kommet ut, DA kan jeg tro på at det finnes.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Denne posten bør vel heller være under kategorien "oppspinn og overtro". Gjør en lten research om  Domenico Ghirlandaio, så vil du se at han aldri har laget det bildet som du har postet. Du har ikke vært særlig kritisk til kildene dine, den sida du viser til er jo full av useriøst tull. Hadde du giddet å google på Ghirlandaio ville du funnet ut at bildet er fake i løpet av to minutter..

5015570[/snapback]

SJEKK NEDERSTE LINJE!

http://images.google.no/images?q=Domenico+...=&start=20&sa=N

Ojsan! Litt eid!

5017691[/snapback]

lol :!:

Jaja. Mbala sa jo at du skulle google det, og sett sånt, nederst på side 2 google bildesøk fant du bildet. Kanskje ikke verdens sterkeste bevis ;)

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle hvem som har malt det... jeg kunne jo også malt et bilde med en UFO i bakgrunnen, og det ville ikke bevise noenting :D

 

Her er en seriøs side som forklarer mer i detalj, har mye mer høyoppløste bilder og sier hvem som egentlig har malt bildet: http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htm. For de av dere som ikke gidder lese all teksten kan jeg nevne at siden antyder at UFO-en kanskje bare er en engel, fordi det motivet som er malt har blitt malt mange ganger før. Og når man matcher opp objekt for objekt, inkludert gjeteren og hunden hans, så kommer man til at objektet på himmelen er en engel. Jeg antar at den bare er malt så liten at det har vært problemer med å få fram detaljene, uten å bruke "nano-pensel" ;)

 

Edit: Og nå kommer kanskje englefanatikerne og sier at: "Ja, men dette beviser jo at engler finnes!"... :D

Endret av jonmagne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...