Gå til innhold

Program for å lage brosjyre

Pixi

Anbefalte innlegg

Sitter her og skal lage en brosjyre. Den skal være i A5 størrelse. Altså, et A4 ark delt opp i 4 "sider". Brette et A4 ark på midten, så man får 4 sider. Har en Samsung CLP-510 fargelaser som skal støtte print på begge sider av et ark. Lurer på om det er noen som vet om en smart måte/ program jeg kan bruke, og om noen vet hvordan jeg får printa ut på begge sider av et ark..

Er ikke sikker på om det er riktig kateogori, men hvis det er feil, kan en moderator da flytte det.. (?)

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I printerdriveren til min Oki fargelaser så kan jeg velge å printe ut f.eks 2 A4-sider på en og samme A4-side. Når jeg da skal lage en folder/brosjyre så printer jeg side 4 og 1 på samme side, så side 2 og 3 på andre siden.

Sikker på at du ikke kan gjøre dette med printerdriveren din?

EDIT:

Kan jo lage en brettet brosjyre da, men den er ikke A5. Ligger som mal i Word.

Endret av Pingla
Lenke til kommentar
I printerdriveren til min Oki fargelaser så kan jeg velge å printe ut f.eks 2 A4-sider på en og samme A4-side.

Når jeg da skal lage en folder/brosjyre så printer jeg side 4 og 1 på samme side, så side 2 og 3 på andre siden.

Sikker på at du ikke kan gjøre dette med printerdriveren din?

5015096[/snapback]

Printer den da alt på ett ark?

Hvilket program bruker du da, når du skal printe ut,hvilket program har du laget brosjyren i..?

Endret av Pixi
Lenke til kommentar

Hvilket program bruker du da, når du skal printe ut,hvilket program har du laget brosjyren i..?

5015127[/snapback]

Bruker Word og lager f.eks 4 standard A4-sider der, velger utskrift av 2 sider pr. A4-side og printer som sagt side 4 og 1 på fremsiden, snur arket og printer side 2 og 3 på baksiden.

Bilde av printeroppsettet mitt:

Lenke til kommentar

5015127[/snapback]

Bruker Word og lager f.eks 4 standard A4-sider der, velger utskrift av 2 sider pr. A4-side og printer som sagt side 4 og 1 på fremsiden, snur arket og printer side 2 og 3 på baksiden.

Bilde av printeroppsettet mitt:

5015192[/snapback]

Fikk det til nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...