Earendil Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Tok eit bilete av Gunnhild i Gåte på Rauma Rock i august. Tykkjer biletet er ganske greit, men det er ekstremt dårlig kvalitet på det. Skulle hatt speilrefleks. Biletet er eigentleg lagra i .TIF-format, men eg har fila i .JPG no, sidan eg skulle laste den opp her. Kritikk anyone? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Tok eit bilete av Gunnhild i Gåte på Rauma Rock i august. Tykkjer biletet er ganske greit, men det er ekstremt dårlig kvalitet på det. Skulle hatt speilrefleks.Biletet er eigentleg lagra i .TIF-format, men eg har fila i .JPG no, sidan eg skulle laste den opp her. Kritikk anyone? 5014942[/snapback] OT: er hun gravid ? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Tviler på det. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Gi meg kritikk! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Som du kanskje ser ( ) har du en særdeles uheldig lysstipe som dekker neste halve Gunnhild. Det ødelegger jo bildet, desverre. Dessuten er det veldig kornete ved full størrelse, men når jeg forminsker bildet endel, blir det ganske brukbart. Bakgrunnen er stille og rolig, det er bra. Selve utsnittet og "øyeblikket" er bra. Men veier ikke opp for "solen" bak hodet hennes.... AW Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Er klar over kvaliteten, ja. Den var ræva. Skulle hatt speilrefleks då, som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå