Gå til innhold

Logitech G5 + ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var på LAN i helga og fikk supertilbud på uåpnet en Logitech G5. Siden dette er ei lasermus og har samme form som mi gamle mus (MX510) så tenkte jeg at jeg måtte slå til :)

Men til min fortvilelse oppdaga jeg at musa ikke funka som den skulle på musematta mi (Qpad Midsense XXL)

Noen på LANet sa at det var pga tøyet.

Musen virket men med en gang jeg sku ta en 180 graders turn i CS endte det opp med at jeg så rett til vers. Dette var værst på lav sensitivitet eller "DPI". Man merket også at den hadde problemer med å ta tak i musematta enkelte ganger.

Jeg ble anbefalt å kjøpe ei sort hard og glatt musematte.. Siden dette gjenspeila Shuttln min som er glatt, svart og hard så prøvde jeg musa oppå den for fun. Da hadde jeg ingen problemer.

Men spørsmålet mitt til dere er da; er det noen der ute som har Logitech G5 og kan bekrefte at den musematten de har (nevn navn da :D) funker bra til denne musa. Og ja; jeg må ha musematte :p klarer meg ikke uten. Helst svar fra gamere :)

mvh

-Marius Wiik

PS: Synes komplett burde skrive at den feks ikke funker på glassmatter (Revelcell) der lasern gikk tvers igjennom og reagerte ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...