XciTe Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei! Jeg var på LAN i helga og fikk supertilbud på uåpnet en Logitech G5. Siden dette er ei lasermus og har samme form som mi gamle mus (MX510) så tenkte jeg at jeg måtte slå til Men til min fortvilelse oppdaga jeg at musa ikke funka som den skulle på musematta mi (Qpad Midsense XXL) Noen på LANet sa at det var pga tøyet. Musen virket men med en gang jeg sku ta en 180 graders turn i CS endte det opp med at jeg så rett til vers. Dette var værst på lav sensitivitet eller "DPI". Man merket også at den hadde problemer med å ta tak i musematta enkelte ganger. Jeg ble anbefalt å kjøpe ei sort hard og glatt musematte.. Siden dette gjenspeila Shuttln min som er glatt, svart og hard så prøvde jeg musa oppå den for fun. Da hadde jeg ingen problemer. Men spørsmålet mitt til dere er da; er det noen der ute som har Logitech G5 og kan bekrefte at den musematten de har (nevn navn da ) funker bra til denne musa. Og ja; jeg må ha musematte klarer meg ikke uten. Helst svar fra gamere mvh -Marius Wiik PS: Synes komplett burde skrive at den feks ikke funker på glassmatter (Revelcell) der lasern gikk tvers igjennom og reagerte ikke Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 En venn av meg bruker QPad Hard Contact GATE1,og det fungerer ypperlig. Håper virkelig Razer Copperhead fungerer på QPad MidSense... eller sliter jeg Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 ja den har jeg hørt og lest skal funke godt på Qpad Midsense XXL.. SKal se nærmere på Qpad Hard Contact GATE1 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har mx1000. (laser det oxo) Den funket ikke på grå icemat men nå har jeg corepad magna og der funker den kjempebra. Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 er ikke sikker på om det er lasern som gjør det.. For den nye razer copperhead ellerno funker fett på Qpad har jeg hørt. Så det er en glipp i G5en tror jeg Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kan bekrefte at Copperheaden fungerer plettfritt på Qpad Mid-sense Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 G5'en min fungerer ikke på hvit Icemat 2nd. edition, og det grove siden på func 1030. Kan anbefale fatal1ty mat. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg