Knebba Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har tenkt å lage en undersøkelse for kunder til elevbedriften min. Noen som kan gi noen tips på hva jeg burde se på og hvordan gå frem? F.eks noen som har erfaring på det fra før? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det essensielle her er hvor mye PHP kan du? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Kan du ingenting om PHP kan du klikke her Kan du litt PHP kan du klikke her Kan du en del PHP kan du klikke her og eventuelt spørre om litt hjelp Endret 16. oktober 2005 av simenss Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) var mer enn en enkel poll jeg hadde tenkt meg, hadde tenkt flere spørsmål. Noe ala quizene på spray.no o.l. kan nok til at hvis dere gir noen hint f.eks. funksjoner slik at jeg kommer i gang Endret 17. oktober 2005 av kennteh Lenke til kommentar
Erlink2004 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 var mer enn en enkel poll jeg hadde tenkt meg, hadde tenkt flere spørsmål. Noe ala quizene på spray.no o.l.kan nok til at hvis dere gir noen hint f.eks. funksjoner slik at jeg kommer i gang 5018872[/snapback] Vel, jeg ville gjort det slik: Varierte spørsmål, noen hvor du bruker skala, andre hvor du skriver i tekst. Alt lagres i en database, så kan du hente ut statistikk på skalaspørsmålene, og lese de skriftlige kommentarene selv. Burde ikke være så alt for vanskelig. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 var mer det rent tekniske med php jeg trengte hjelp med men takk allikevel Lenke til kommentar
???????? Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Gjør det veldig enkelt for deg selv, gå til www.hotscripts.com og søk etter survey. Da finner du garantert mange ferdige scripts. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Noen som vet hva ? Fatal error: Call to undefined function: readelements() in /web/www/frac/users/iquniez/poll/vote.php on line 15 Betyr ? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 At PHP ikke finner noen definisjon av funksjonen readelements(). Dette er sannsynligvis fordi en fil mangler, eller filbanen er feil, siden readelements ikke er noen forhåndsdefinert PHP-funksjon. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Funksjonen readelements() finnes ikke. EDIT: Dæmn, sånn går det når en har vinduet åpent lenge.. Endret 17. oktober 2005 av PT Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Gjør det veldig enkelt for deg selv, gå til www.hotscripts.com og søk etter survey. Da finner du garantert mange ferdige scripts. 5021192[/snapback] Gjorde det, men hadde vært bedre å hatt et hjemmesnekra Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 At PHP ikke finner noen definisjon av funksjonen readelements(). Dette er sannsynligvis fordi en fil mangler, eller filbanen er feil, siden readelements ikke er noen forhåndsdefinert PHP-funksjon. 5021791[/snapback] Vet du hvordan jeg fikser det els? Får det nemlig ikke til :S Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 kan du ikke bruke din egen tråd til dine spørsmål sianiquniez? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Får ikke noe svar ^^ så tenkte jeg skulle skrive det her og ^^ Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei, har instalert poll scriptet nå, og det fungerere, men bare hos admin, når jeg includer det der det skal komme på selve siden kommer det bare en blank side ? Noen ideer om hva det kan være ? jeg includer det slik <?php include 'poll/poll.php' ?> Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hva er vitsen med å spamme her, når du har fått spørsmål om å legge ut HELE koden i DIN tråd? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Vitst ? næi det veit æ nu ikke ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå