MyBigMouth Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Litt fubar navn men men. Bare lurte på om det finnes en butikk som har et godt utvalg av t-shirts, hettegensere osv med logoer fra kjente band. Helst med en overkommelig pris, og ikke altfor mange mørke sadotilhenger band... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 www.krapyl.no De har en del ting, men service'n suger balle. Bestilte noe for 2måneder siden og fikk feil genser, fikk returlapp og sendte tilbake for bytte, det er en måned siden nå..... Venter forsatt på genseren min har betalt dem svina og vettu så dem gir vel faen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) "...mørke sadotilhenger band..." Eneste bandet jeg vet om som har sunget som sadisme er Carpatarian Forest, og de gjør det som humor... Uansett: www.Rockzone.se Dette temaet har forrestne vært oppe ørten ganger... Endret 16. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 TLZ har du handlet på Rockzone? Noen som vet om hettegenserene dems er tykke i stoffet eller tynne?... Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) http://www.goodrock.com http://pushposters.co.uk Endret 16. oktober 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 TLZ har du handlet på Rockzone?Noen som vet om hettegenserene dems er tykke i stoffet eller tynne?... 5014892[/snapback] Har handlet der ja, men kjøpte ingen hettegensere av de... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 www.krapyl.no 5014860[/snapback] "Avanzert zøk" "Skaterpantz" "Beltezpenner" "krapyl warez" "Dogtagz" OHYEA her kommer jeg nok til å kjøpe mye fra. :!: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja emnet har vell vært oppe før, men dette husker jeg er lenge siden ... Dessuten har jeg glemt hvor søk knappen er.. Men takk for svar, Nå skal det handles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå