Heineoen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei! Mamman min har en gammel Nokia 31xx Når hun slo den på i dag så sto det simkort kan ikke registeres, etter at hun hadde skrevet inn passordet. Har jo ikke fikklet med simkortet. Hvordan kan dette skje? Noe jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ringkontant? I såfall vil abonnementet hennes bli slettet for godt etter 18 mnd. dersom det ikke har blitt ladet opp i dette tidsrommet. Dette gjelder iallefall kontantkort fra Telenor. Jeg ville nok startet med å ringe support-telefonen til din teleoperatør. For Telenor bruker du 09000 som har døgnåpent. Der kan de sjekke SIM-kortnummeret for å se på statusen på moren din sitt abonnement. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kan legge til at det er mulig å reaktivere abbonementet igjen nå, men etter en stund vil det bli helt slettet og hun mister nummeret. Ta kontakt med operatøren din eller en forhandler så fikser de det. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hos Telenor blir abonnementet "låst" etter 15 mnd., men du har da mulighet for å gjenåpne det på samme nummer. Etter 18 mnd. blir nummeret (abonnementet) slettet for godt. Men som skrevet, sjekk med din operatør! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er Sense, ikke kontatnt.. Så det var rart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå