voüshvaggi fyrsten Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg innstallerte ADSL fra telenor for to dager siden. Og i går så sluttet nettet og virket. Nettet sluttet å virke hvis jeg gikk igjenom routern, så nå går jeg rett fra modemboksen. Men uten routern får jeg ikke internett på min egen maskin. Oppsummering: Nettet fungerte i 1 dag før den sluttet. Hva må jeg gjøre med routern? Og routern er før brukt til trådløst BB så jeg vet ikke om den trenger omprogramering fra trådløst BB til ADSL? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Du må trolig legge inn i routeren: PPPoE [email protected] passord Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ingen her er tankelesere så info om hvilken router du har tilkoblet Telenor's routermodem hadde vært kjekt å vite. Litt om oppsett her: http://www.online.no/kundeservice/veiledni...re-telenor.html Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Beklager lite informasjon, men med mine eminente nettverk skills så fikset jeg det.. trur d bare var snakk om en bitte liten feil i routern. men takk for tips, hjalp meg pluss at jeg har fått mer "knowledge" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå