hamiso Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 En råsjans her: Link Her kan du prøve WinsocketIPfix som er linket til nede på siden. Det er verdt å se om dette funker før du reinstallerer. Lykke til! 5121619[/snapback] YESS!! Fulgte først eit anna råd på sida du linka til. Endra eigenskapane til nettverkskortet slik at "Link Speed and Duplex section" blei endra frå Auto Detect til 10 mbps/full duplex. Gjorde elles ein annan ting ved å gå på system, nettverks-id og endra eigenskapane frå "denne datamaskinen er del av et firmanettverk..." til "Denne datamaskinen er for hjemmebruk,..." Men når eg går tilbake til dette, er den tilbake i "Firmanettverk". Så eg trur det må vera det første (10mbps/full duplex) som gjorde utslaget. Åh... Det er som å bli født på ny... ...Men at det skal vera slikt styr! Dette hw-forumet er forresten makelaust. Ingen andre, verken adsl eller pc leverandør var i stand til å løysa problemet. Men her er det alltid hjelp å få. Stor takk til alle saman. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Duh! *klaske seg i panna* Den var litt for enkel til at jeg kom på å tenke på det. Så bra at det virker nå da! -KJ Endret 8. november 2005 av jevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå