iMono Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Kan slettes uten tvil ... Endret 16. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) ... ... Endret 16. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 En smule utålmodig? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 En smule utålmodig? 5016270[/snapback] Jeg satt med iPod'en mellom bena i tre timer og lurte på om jeg skulle åpne, men ingen ville hjelpe... 30 hadde sett innlegget. Dette er virkelig bakgaten på forumet. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Seriøst, ro deg ned litt! Nå vet jeg ikke hva du hadde skrevet i det første innlegget (hva var vitsen med å fjerne det?), men hvis du holdt samme tonen er det ikke rart at folk ikke ville hjelpe. Og det kan jo tenkes at de som så tråden faktisk ikke kunne hjelpe, kan det ikke? Det hadde vel ikke vært bedre om du hadde hatt 30 svar her, hvor alle bare sa «Jeg vet ikke hvordan du skal ordne dette»? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Denne posten skal uansett stenges... Jeg fikk svar i løpet av tre minutter i en annen del av forumet. Jeg ventet i tre timer fordi jeg ikke ville spamme, derfor kan denne posten stenges. Endret 16. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
gustav Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dell_9200; hva med å utvise litt folkeskikk her på forumet? Oppdater deg på reglene for nettetikke. nerdVANNA har fullstendig rett. Min erfaring er at de fleste her er veldig behjelpelige dersom de har noe å bidra med. Forøvrig et usedvalig godt innlegg av nerdVANNA Det er liksom ikke første gangen du er direkte uhøflig her inne. Kunne uten problemer henvist til annet tilfelle. Dessuten er det totalt unødvendig å fjerne ting du har skrevet når du først har laget en post på det. Hva om en annen bruker skulle få samme problemstillingen? Da kunne vedkommende kanskje spurt deg hvis du har funnet løsningen på problemet. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Stenges da tråden er meningsløs uten innhold i første innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg