Pandemonium Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7104HBK Har noen erfaring med dette toweret? Har falt fullstendig for det. Har tenkt til å bruke det til en PC som ikke skal overklokkes, derfor er ikke hundre vifteplasser nødvendig. Setter pris på alle svar. Og forresten, ettersom jeg ikke skal overklokke, er mer enn 2 kabinettvifter (1 stk 120 mm og 1 stk 80 mm) strengt talt nødvendig? Lenke til kommentar
southhome Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg har dette som er nesten identisk. Er meget fornøyd med det. Er god "gjennomtrekk" i kabinettet da alle sidene er perforert. Passer perfekt med TT bigwater vannkjøling. Anbefales! Endret 16. oktober 2005 av southhome Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er det samme toweret, bare at mitt er uten LCD display foran. Det ser virkelig bra, kjølig og stillegående ut. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Skal du ikke ha LCD i front Tenkte å kjøpe det jeg og men de hadde det ikke på lager + at det var lite plass til HDD er bare 3. Havna på TT Shark black je! Anbefales! og nei du kommer nok ikke til og trenge mer enn 2 vifter hvis du ikke skal ha en rå config inni Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 har ikke testet det eller sett det irl, men ser kult ut syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå