Scotty Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg byttet hovedkort for en liten stund siden og måtte selvførgelig instalere windows på nytt! Etter det så har jeg ikke kunnet åpne oppgavebehandling, hva gjør jeg? Det som skjer absolutt ikke noe når jeg trykker på CTRL+ALT+DELETE. Endret 18. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Feilpost. Dette har ikke noe å gjøre med programmering. Dette er brukerhjelp til ferdig programmert programvare. Flyttes fra "Programmering > Windows (DOS, Win16, Win32)" til "Programvare > Windows" Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Prøv Control + Shift + Escape eller høyreklikk oppgavelinjen og velg Oppgavebehandling eller Start | Kjør | taskmgr.exe [enter] En av disse burde virke! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Prøv Control + Shift + Escape eller høyreklikk oppgavelinjen og velg Oppgavebehandling eller Start | Kjør | taskmgr.exe [enter] En av disse burde virke! 5022042[/snapback] Takker! Prøvde å starte windows i sikkermodus(der funket det) så starte vanlig opp igjen, så fjerne endel startup programmer som var unødvendig...og nå funker oppgavebehandlingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå