Chris_lox Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Heisann! Har et ganske så irriterdene problem, harddiskene mine bytter bokstav! Dette skjer hver gang jeg flytter pc'en, så jeg tror det oppstår hver gang strømkabelen blir dratt ut og pc'en ikke får noen strøm i det hele tatt. Jeg har 2 harddisker, og den ene er i 2 partisjoner. Forrige tilfelle var at min lagringsdisk og systemdisken byttet bokstav. Er det noen som har noen ideer hvorfor dette skjer? Er utrolig irriterende, og ender ofte med at jeg må formatere Håper noen har noen gode ideer! Takk Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har jeg aldri vært borti! Skulle jeg ta en råsjans... c:) primary partisjon med OS! d:) primary partisjon/logical disk! Muligens kablene står feil også, Muligens fjerne primary på 2 harddisken om du har sånn partisjon der og heller lage en utvidet partisjon med logiske disker! (dårlig batteri) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 ^Sniper Postet i dag, 16:46 Har jeg aldri vært borti! Skulle jeg ta en råsjans... c:) primary partisjon med OS! d:) primary partisjon/logical disk! Muligens kablene står feil også, Muligens fjerne primary på 2 harddisken om du har sånn partisjon der og heller lage en utvidet partisjon med logiske disker! (dårlig batteri) Hmm... Er helt idiot når det gjelder harddisker, så skjønte egentlig ikke små mye Skulle jeg ta en råsjans... c:) primary partisjon med OS! d:) primary partisjon/logical disk! Hva mener du? På harddiskene mine har jeg bokstavene: c,e,f. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå