NitzerEbb Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hei En gang iblant henger musa seg helt. Varigheten på dette kan variere fra et halvt sekund til flere minutter. Som regel varer det i 1-2 sekunder. Når den henger svarer den ikke på bevegelser, og hvis jeg holder inn en knapp i det den henger seg, så fortsetter den knappen å være trykt inn til den kommer seg igjen. Musa jeg bruker er en Logitech MX510. Men det merkelige er at jeg hadde det samme problemet med Microsoft-musa mi også, altså vil jeg gå ut ifra at dette problemet ikke har noe med selve MUSA å gjøre, men driverne mine? Jeg har prøvd å installere Logitechs Mouseware 9.xx, men dette fikset ikke problemet. Så avinstallerte jeg det igjen, og brukte de standarde Windows-musdriverne. Men jeg har problemet fortsatt. Det er utrolig irriterende! Noen som vet hvordan jeg fikser det? EDIT: Har forresten prøvd å bytte USB-port, og også testet å bruke PS2 porten. Problemet er der uansett, altså er det ikke noe feil med usb-portene mine. Endret 16. oktober 2005 av NitzerEbb Lenke til kommentar
NitzerEbb Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Ingen som har peiling? Har tenkt å formatere nå, legge inn Windows XP med SP2... Hadde tenkt å gjøre det uansett, men hadde vært kjekt om det hadde fiksa problemet her i tillegg. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hva slags musmatte bruker du da? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Legg inn på nytt du, og heller si ifra om problemet vedvarer etter ny-installasjon Lenke til kommentar
NitzerEbb Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Bruker en Steelpad 4D. Reinstallerer Windows nå jeg, kommer tilbake til saken. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Må spørre.Har du testet med en annen musmatte?? Lenke til kommentar
tropic Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Hadde samme prob selv.. det var trådløs kortet som gjorde det.. byttet trådløs kort me en kompis. Og har ikke hatt noe prob etter det. Har også mx510. har du instalert noe hardware i det siste?? lydkort? skjermkort? trådløs kort?? hvilket hovedkort har du?? Endret 17. oktober 2005 av tropic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå