baron blod Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Ser at flexi data selger et sjeftekk 340 W og et på 360 W. Må vente i 6 dager på 360 W utgaven. Det er bare en priseforskjell på 20 kr. Skal jeg vente, eller har de 20 eksra W ingenting å si? Lenke til kommentar
enter Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Det har vel normalt ingen ting å si, - på en vanlig maskin med bra spec. Du vil normalt få nok strøm i begge skapene, men om du vil ha litt "mere" å gå på for mulig fremtidig ekspensjon, vel, - da får du ta hensyn til nettopp det. Hehe, - som man roper i skogen får man svar ... :wink: Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Takk for svaret enter! Jeg var oppe hos sprint, og så på maskinen han hadde bygget. Den var rå med sjefteknikk kabinett! Nå er det min tur... Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Hvis jeg overklokker skjermkortet og amd xpen min suger vel det ekstra masse strøm, sammen med viftene, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg ville ventet, herregud det er jo bare 6dager... Og det er jo 20W.... Mitt råd: VENT,.,.,. Lenke til kommentar
qrow Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Ville tatt den som bråket minst jeg.. Du skal ha en del inne i maskinen før du trenger mer en 340W. Lenke til kommentar
triklo Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Men det skal vel mye til før en 340 W virkelig bruker 340 W? Da må man vel i så fall presse den helt til sitt ytterste, altså suge så mye strøm ut av den som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 09:36, qrow skrev:Ville tatt den som bråket minst jeg..Du skal ha en del inne i maskinen før du trenger mer en 340W. Er veldig enig med deg. Gå for den mest stillegående. Jeg vil anta at de fleste PC'ne til folk her i forumet aldri trekker mer enn 200W. Min Athlon 1800 med en normal mengde stæsj bruker faktisk aldri mer enn 120W i følge faktiske målinger med multimeter på 230v-siden. Det skulle altså holde med en 120W strømforsyning på meg da.. :smile: Vet man tyner strømforsyningen når man bruker såpass mye effekt som den er spesifisert for, men den skal jo tåle det, så ryker den så blir det selvfølgelig en reklamasjons-sak. Gå for den mest stillegående du! Lenke til kommentar
enter Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 11:46, triklo skrev:Men det skal vel mye til før en 340 W virkelig bruker 340 W? Da må man vel i så fall presse den helt til sitt ytterste, altså suge så mye strøm ut av den som overhodet mulig. - Vel det er vel det som er spørsmålet, - om det er nok! Det er det sikkert egentlig i dag. Så en neste spørsmål om man vil ha noe eller nok å "gå på" for fremtidige behov. Deilig å ha nok med gode marginer da ... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Deilig å ha en som er stillegående oxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå