Gå til innhold

340 eller 360 W strømforsyning?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vel normalt ingen ting å si, - på en vanlig maskin med bra spec.

Du vil normalt få nok strøm i begge skapene, men om du vil ha litt "mere" å gå på for mulig fremtidig ekspensjon, vel, - da får du ta hensyn til nettopp det. Hehe, - som man roper i skogen får man svar ... :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-22 09:36, qrow skrev:

Ville tatt den som bråket minst jeg..

Du skal ha en del inne i maskinen før du trenger mer en 340W.

Er veldig enig med deg. Gå for den mest stillegående.

Jeg vil anta at de fleste PC'ne til folk her i forumet aldri trekker mer enn 200W.

Min Athlon 1800 med en normal mengde stæsj bruker faktisk aldri mer enn 120W i følge faktiske målinger med multimeter på 230v-siden. Det skulle altså holde med en 120W strømforsyning på meg da.. :smile: Vet man tyner strømforsyningen når man bruker såpass mye effekt som den er spesifisert for, men den skal jo tåle det, så ryker den så blir det selvfølgelig en reklamasjons-sak.

Gå for den mest stillegående du!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-22 11:46, triklo skrev:

Men det skal vel mye til før en 340 W virkelig bruker 340 W? Da må man vel i så fall presse den helt til sitt ytterste, altså suge så mye strøm ut av den som overhodet mulig.

- Vel det er vel det som er spørsmålet, - om det er nok! Det er det sikkert egentlig i dag.

Så en neste spørsmål om man vil ha noe eller nok å "gå på" for fremtidige behov. Deilig å ha nok med gode marginer da ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...