Cnet23 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Sitter her og har akkurat satt opp min Cnet CWR-854 sånn som jeg tror den skal settes opp, men alikevell får jeg ikke kontakt med den. Har satt den opp en gang før og da virket det. På Cnet`en så lyser ikke WLAN lampa og i "statistic" i konfigurasjonsvinduet står det at "AP Radio" er nede. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Har ADSL fra telenor som bruker PPPoE. Har skrevet inn brukernavn og passord og internettet virker på den maskina som er kobla til Cnet`en med kabel. Takker for alle svar Marius Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 det er feil med den router så ikke vær gang du kommer inn på web siden til routern, det står hvis du prøver og laste ned ny softeware til den. du må bare prøver og resette den 4-5ganger så kommer du til slutt inn på den. hvis ikke send den møkka i retur og kjøpe en wrt54g som koster nesten det samme. sjekk prisguiden og ikke bli lurt av komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå