Gå til innhold

Merkelig pc problem....

Anbefalte innlegg

Hei folkens, her kommer en liten nøtt dere kan bryne dere på:

Pc`en min slår seg halveis av når jeg bruker den.(samme om det spilling eller internett)

Jeg vet ikke om det er varme relatert, for jeg har hørt om HDD og CPU`er som slår seg av ved en viss temp.

Pc`en slår seg ikke akkurat av, men går i en slags hvilemodues(høres mer ut som det)

Prøvde å skifte fra XP til 98, men problemet oppstod fortsatt, så jeg tror ikke det er et program som forårsaker dette.

På forhånd takk

(C:format ikveld ja...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde noe av det samme problemet. En gang var det strøm knappen som var herpa så den ble trykt på hver gang jeg skulle ha ut en cd. Sjekk i biosen din om du har enabla cpu beskytelsen. Det kan være en av grunnene. Da skrur maskinen seg av om den blir for varm.

Tror ikke harddisken skrur av maskinen.... ??????

Tror det er Cpu som blir for varm. En løsning er å sjekke tempen på cpu å sammenligne med andre på nettet.

Jeg har en maskin men

den funker nesten aldri

[ Denne Melding var redigert av: Lozip på 2002-08-21 15:07 ]

Lenke til kommentar

Hva heter det jeg skal endre på ??

jeg har sjekka om det kan være temperaturen som gjør det, og jeg plasserte et digitalt termometer på den lille kjøleribba hvor det står "MSI DDR" (husker ikke hva plassen heter), temperaturen ble ikke mer enn 42 grader ifølge termometeret, så jeg regner med at det er 45-50 på CPU...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...