SteveVice Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg lurer på om det er populært å ta med seg XBOX'er på LAN og spille via system-link. Er det noen som arrangerer dedikerte XBOX-LAN? Skjer dette på The Gathering? Jeg har ikke vert på LAN på mange mange år så jeg er nysgjerrig. Tenkte når jeg fikk meg XBOX360 å kanskje gå på LAN og spille system-link med den hvis det er folk som gjør dette? Endret 17. oktober 2005 av Crockett Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 når xbox360 kommer så blir det nokk populert med slike lan Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 På de lanene jeg har vært på hvor det har vært x-box er det noe lanet har ordnet, tror nok ikke du burde ta med deg xbox, da denne krever prosjektor eller tv. Sjekk med crewet om de har tenkt seg en xbox linking, hvis ikke er det nok bortkastet. men det er utrolig morsomt med 8vs8 i halo og halo 2, det burde oppleves! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 På de lanene jeg har vært på hvor det har vært x-box er det noe lanet har ordnet, tror nok ikke du burde ta med deg xbox, da denne krever prosjektor eller tv. Sjekk med crewet om de har tenkt seg en xbox linking, hvis ikke er det nok bortkastet. men det er utrolig morsomt med 8vs8 i halo og halo 2, det burde oppleves! 5018166[/snapback] Så det finnes ikke noen måte å koble xboxen til en liten LCD PC-skjerm f.eks slik at den kan sitte der på størrelse med en pc? Men takker uansett for svar. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Så det finnes ikke noen måte å koble xboxen til en liten LCD PC-skjerm f.eks slik at den kan sitte der på størrelse med en pc? Men takker uansett for svar. 5018725[/snapback] Finnes det raske TV kort med SCART inngang? Vet ikke om det går ann å få tak i, men TV kortet mitt har i hvert fall Composite og S-VHS. Hvordan bruke Composite: Videokabelen må være av Composite som er kompitabel med konsollen. Audio kabelene kan kobles til forsterkeren eller et lydkort med RCA hunn inngang (hvis det finnes). Det kan også bruke en adapterkabel (se 32-2648 side 25 i den nyeste Clas Ohlson katalogen som gjelder fra 22 august 2005 til 20 august 2006) med 3.5mm stereoplugg som plugges inn i lydkortet og 2rca hunn kontakter som plugges inn i rca kablen fra konsollen. Har TV kortet SCART inngang, er det bokstavlig talt bare plug and play. Da er det ikke noe spesielt som trengs. Et annet alternativ kan være å bruke antennekabel som er ment for TVer uten SCART inngang. Bare koble rett til antenneingannen på TV kortet, slå på xboxen og sett TV kortet til å søke etter kanaler. Sånn har jeg gjort det på min N64. Bare husk på at TV kortet må ha rask respons. Det er litt kjipt å spille med et TV kort med kanskje 1 - 2 sekunders forsinkelse. Jeg bruker et Pinnacle PCTV Stereo, og det er helt greit (bortsett fra at det kræsjer hvis jeg prøver å ta opp). Ta en titt på skissa mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå