Backbone Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 vil fjerne dørhåndtakene på en golf 2, og bruke fjernkontroll for å åpne dem. Noen som vet av noen slags guide/worklog til å gjøre dette? Vil gjerne også ha link til en plass jeg kan kjøpe fjernkontroll for å få åpnet dørene. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 vil fjerne dørhåndtakene på en golf 2, og bruke fjernkontroll for å åpne dem.Noen som vet av noen slags guide/worklog til å gjøre dette? Vil gjerne også ha link til en plass jeg kan kjøpe fjernkontroll for å få åpnet dørene. 5014115[/snapback] men husk at du ikke får det godkjent på eu kontroll eller hos biltilsynet. er det sånn du tenkte på?: http://www.megabillig.com/index.php?page=p...1=8&cat2=1&id=3 Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Bump, bumpeti bump Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Åffer skal du ikke få det godkjent? Meinte da at du gjør det, jeg.. Er jo ikke noe krav om at du skal få åpna døra utenifra etter det jeg har hørt... *sjekke litt selv* Endret 28. oktober 2005 av ZyreX Lenke til kommentar
Oter Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 du kan fjerne på bakdørene,men dørene foran skal det være dørhåndtak. i tilfelle ulykker og andre årsaker Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 du kan fjerne på bakdørene,men dørene foran skal det være dørhåndtak.i tilfelle ulykker og andre årsaker 5071758[/snapback] Nei? Tror du brannvesen og slikt går etter dørhåndtaket ved ulykker vanligvis da? De har null problem med å knuse ei rute (seff ei som ikke er rett ved siden av en passasjer da) og de klipper opp bilen som en smørklædd.. Dette blei diskutert på et annet forum en gang.. MÅ finne igjen den tråden.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja, men du får det fortsatt ikke godkjent... Har samme tankene som deg, så sett er bestilt, men det er endel ventetid på det... Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Fjerning av dørhåndtak er ikke lovlig. Dette pgr av vankeligheter vet å dra skadete ut av vraket etter en kolliskjon eller utfor kjøring. Det er sikkert veldig lett å knuse ruta, men det er sikkert ikke like lett å dra ut en med brekt nakke ut vindue og heller ikke om du kapper av taket... det sier seg jo selv at det mest logiske er jo bare å legge den skadde ned på en båre fra setet ut av døra... Taket blir bare fjernet for å få bedre plass, ikke for å "dra" folk opp av bilen... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg tipper hjelpemannskapet har såpass mye IQ at de kommer på å åpne døra fra innsiden når de har knust vinduet, men det er godt mulig at det er forbudt å fjerne dørhåndtakene.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg tipper hjelpemannskapet har såpass mye IQ at de kommer på å åpne døra fra innsiden når de har knust vinduet, men det er godt mulig at det er forbudt å fjerne dørhåndtakene.. 5074496[/snapback] My point exactly.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 "fult lovlig med shava dører. har det på alle dørene på bilen min og godkjent hos bt. eneste kravet er at det er mulig og åpne dørene inneinfra. this is a fact. eod!" Sakset fra bilforumet... Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 er ulovlig ifølge Veg Vesenet i Stavanger... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 er ulovlig ifølge Veg Vesenet i Stavanger... 5081038[/snapback] Stikk innom en gang til og be om å få se regelverket som sier at dette ikke er lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå