SacrefiZer Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei. Data'n min hang seg opp her om dagen, så jeg måtte ta en hard restart (noe som jeg vet at data'n min ikke liker). Jeg fikk melding om at windows ikke kunne laste opp instillingene min fra brukerkontoen min. Så jeg regnet med at det var noe feil med ntuser.dat fila, så jeg laget en ny brukerkonto og da funket det. Igår så fikk jeg blå-skjærm mens jeg spilte så jeg måtte nok en gang restarte, da fikk jeg NTLDR mangler. Så jeg satte inn windows CD'n min for å installere windows på nytt, da jeg hadde gjort det på min S-ATA disk så fikk jeg meldingen Leser-feil på disk, jeg ante ikke hva det var så jeg tok ut den harddisken og satte inn en vanlig IDE harddisk. Da jeg installerte windows på den så kom det at det var en fil som manglet og jeg måtte legge den til i windows mappa, jeg prøvde å installere det i samme mappe igjen men fikk samme melding.. Trenger virkelig hjelp nå.. Håper på svar. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Siden det ikke går bra med innstallasjonen kan pcen være utstabil, cd-spilleren være dårlig eller harddisken være dårlig. Siden du har prøvd flere harddisker, så er det sannsynligvis en av de to førstnevnte. Om du har en annen cd-spiller, så prøv den. Hvis ikke det hjelper, så kan du sjekke temperatur på prosessor, sjekke minnet(memtest-86), prøve annens strømforsyning osv. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Har fått det til nå, det jeg tror det var feilen var rett og slett konkatkene til S-ATA harddisken. Pga min gigantiske GPU kjøler inne i en Shuttle Finne litt superlim tror jeg.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå