royale Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei og ho! Er det noen av dere som kan lage noen effekter for meg? Jeg SUGER i photoshop... Oppg 1) Kan noen lage ild effekt på dette bildet? (ild som kommer ut av avløpet) Oppg2) Kan noen lage stigene røyk ut av avløpet? Tusen takk til alle som prøver!! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg lagde begge i Photshop Du trenger ikke å bruke de, hvis noen andre kommer med noe bedre Enjoy Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) bror_bror, hvordan lagde du den røykeffekten? Den var jo rett og slett nicecream. Endret 16. oktober 2005 av cun Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 bror_bror takker, men cun var først. Uansett kjempe bra lagd! Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Her er filmen anyways: The Movie Endret 16. oktober 2005 av ctv Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 bror_bror, hvordan lagde du den røykeffekten? Den var jo rett og slett nicecream. 5014624[/snapback] bror_bror takker, men cun var først. Uansett kjempe bra lagd! 5014803[/snapback] Takk for det Hvordan jeg lagde røyk effekten: Jeg fant først et bilde av sigende røyk. Søkte på "cigarette smoke" på google Så merket jeg grovt med lasso tool, feather 3px Dro utklippet inn i bildet Så satte jeg den her til, exlucsion, i "røyk-laget" Suveren film foresten Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 /media.putfile.com/duel93 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg leita så lenge etter gode røykbilder, men fant det aldri Burde ha leita litt lenger, I guess Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg leita så lenge etter gode røykbilder, men fant det aldri Burde ha leita litt lenger, I guess 5019558[/snapback] Hehe Jeg har lett etter sånn røyk før jeg også, så jeg var litt forberedt, men det er litt vanslkig å finne, det er det Lenke til kommentar
icer Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Syns det ble litt for mye ild, og prøv å vinkle den bedre på munningen på våpenet, det er mellomrom mellom munningen og ilden... Hva med å tegne inn kulen på bildet også? Om man vil gjøre det mer detaljrikt kan man tegne at våpenet lades av rekylen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå