x-ray-cat Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Går det an å bruke expanderende meny på en blogg hvor wordpress brukes? Kan menyen bestående av bilder fremfor tekst på menyvalgene? Lurer på dette siden alle bloggene jeg har sett hvor hvorpress brukes, ser jeg at menyvalgende er i tekst, da gjene med en knapp som bakgrunn. Jeg lure rpå om det går an å bruke knapper hvor teksten er en del av bildet. Når en skal lage en personlig side med blogg, er det da best å lage siden med markupen og stilarkene først? Får å så inntegrere wordpress etterpå, eller å inntegrere oppmerkingen og sine enge stilark i standard wordpress-dokumenter? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Du kan gjøre hva du vil, så enkelt og så vanskelig er et Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Når en skal lage en personlig side med blogg, er det da best å lage siden med markupen og stilarkene først? Får å så inntegrere wordpress etterpå, eller å inntegrere oppmerkingen og sine enge stilark i standard wordpress-dokumenter?Alt det du spør om først der fikser du like enkelt med CSS som på en hvilken som helst annen side. Over til det jeg siterte; Du installerer WP, for så å modifisere kode og templates etterpå. Det er bare bortkastet tid å lage markupen først. Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Okey. Takk for svar. Vet dere om noen gratis hostigsider som støtter mysql og det som wordpress bruker? Med tiden tenker jeg å sette opp egen webserver med mer, men har for tiden ikke tid og nok kunnskap. Og en gratistjeneste duger foreløpig. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) http://phpbb.no/forum/viewtopic.php?t=1695 er en liste over mange gratis hoster. Du finner garantert flere også, det er bare en bitte liten liste. https://www.diskusjon.no/index.php?showforu...9&s=hardware.no Endret 16. oktober 2005 av rødøye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå