jensemil Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hei. Sorry å måtte plage dere med dette teite spørsmålet. Men har i lange tider prøvd å få det til med blandt annet: Lese bruksanvisninga(den er på svensk, så jeg sjønner ikke helt) Lett på Hw og på Internett.. Men: Hvordan styrer man blenderen på et canon 350d? Jens håper at dere kan svare! PS: å dette var mitt innlegg nummer 100! Endret 16. oktober 2005 av jensemil Lenke til kommentar
jh.sb Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg styre blænden (aperture) på Av. Drej programvælgeren over på Av og du kan dermed selv styre åbningen ved at dreje på det lille hjul. Dit kamera vil så selv vælge den rette shutter speed. Håber det hjælper dig lidt. Lenke til kommentar
philip Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvis du har programvelgeren på M (Manual), så holder du inne "AV" og skrur på hjulet. Husker ikke hvilken side i manualen det står på, men det står der, sånn jeg fant ut i allefullfall... Lenke til kommentar
bulldogg Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 oisann, takk! Den der har jeg leita lenge etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå