brsseb Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Heisan Har hatt Xp en stund nå og har lastet ned oppdateringer til XP gjevnlig. Skal nå formatere disken og installere Xp på nytt. Har en treg ISDN-kobling og ønsker ikke å laste ned alle oppdateringene på nytt igjen, tipper det dreier seg om et betydelig antall megabytes. Blir disse oppdateringene som XP laster ned lagret på harddisken? Og kan jeg da få tatt kopier av dem slik at jeg ikke trenger å laste ned alle sammen på nytt når jeg installerer XP igjen? brsseb AMD 1,2 GHz T-Bird, 512MB DDR, WD 40GB, GF3-ti200 WinXP Pro Lenke til kommentar
Bruker_PK Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hei. Når du er inne på windows update, så vil det stå nederst på hver av de "objektene" du mangler "Les mer". Dette er en link du kan følge videre, og laste ned filen manuelt. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 14:30, Bruker_PK skrev:Hei. Når du er inne på windows update, så vil det stå nederst på hver av de "objektene" du mangler "Les mer". Dette er en link du kan følge videre, og laste ned filen manuelt. Takk for svaret, men tror du misforstår litt. Siden jeg allerede HAR lastet dem ned en gang, så vil jeg ikke laste dem ned enda en gang. Hadde håpet at disse fix-ene ligger i små zip-filer eller noe slik at jeg kan ta vare på dem og installere dem fra harddisken istedet for å måtte laste ned alle sammen igjen hver gang jeg formaterer harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå