cybervision_ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Skal bytte hovedkort slik at jeg får PCI Express, og må da flytte cpuen over til det nye. Boxed vifta fungerer greit nok, men jeg har tenkt å klokke cpuen litt i fremtiden, så kan dere komme med ei bra vifte til å kjøle en amd64 3200+, men den bør være stille også Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Ingen? Kan legge til at jeg vil helst ha en som ikke er mye større en boxed. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Mer lydløs en denne kommer du ikke! (med unntak av passiv og vannkjøling)! Den yter veldig bra og er til en overkommelig pris. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309233&cks=PRL Den er ganske stor og veier mye, men skal ikke komme borti andre komponenter pga at den er plassert høyere en rambrikkene. Hvis du har rås og virkelig har lyst på noe bra. Da er denne det riktige valget: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312473&cks=PRL Den er den beste luftkjølingen på markedet til dags dato. + at den er meget stille. Du kan søke på google og bilder for å finne bilder av den og sikkert hvor stor den er på et hk. NB: de selger kjølerene på www.shg.no for 100 kr billigere. Er en flott nettverksbutikk! Endret 18. oktober 2005 av andrull Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg slenger meg på den første (Big Typhoon), for den har jeg selv, men må også tilføye at av de testene jeg har sett CNPS9500 og Big Typhoon sammen, så slår Big Typhoon den hver eneste gang (og dette med en konstant fart på 1300RPM@16dB..). Så poenget er i mine øyne, at å skrive ut CNPS9500 som vinner er feil, for det er den ikke. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg kikket litt på en Zalman 7000 til 249, er ikke det en ganske grei vifte? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har hatt den selv, og er veldig fornøyd med den. Eneste litt store minus kanskje er at det er vanskelig å rengjøre den for støv (for ikke å si mye jobb, hvis du skal gjøre det ordentlig... ). Kjøpte meg etterpå "Big Typhoon" etter mye leting og kikking på tester. Valget stod for meg hvertfall mellom MIST Megatower og Big Typhoon. Er lei av støvsamlinga i Zalman-serien.. Forresten, det er vel to versjoner tror jeg. En på nesten 1kg (den hadde jeg..), og en rundt 700gr.. (?). En ting du burde merke deg er at transport kan fort bli litt knotete ettersom du alltid må være hakket mer forsiktig pga den store vekten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå