Gå til innhold

Ny vifte til 754 - tips på en stille og bra en...

cybervision_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer lydløs en denne kommer du ikke! (med unntak av passiv og vannkjøling)! Den yter veldig bra og er til en overkommelig pris. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309233&cks=PRL

Den er ganske stor og veier mye, men skal ikke komme borti andre komponenter pga at den er plassert høyere en rambrikkene. :thumbup:

Hvis du har rås og virkelig har lyst på noe bra. Da er denne det riktige valget:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312473&cks=PRL

Den er den beste luftkjølingen på markedet til dags dato. + at den er meget stille.

Du kan søke på google og bilder for å finne bilder av den og sikkert hvor stor den er på et hk.

NB: de selger kjølerene på www.shg.no for 100 kr billigere. Er en flott nettverksbutikk! :)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på den første (Big Typhoon), for den har jeg selv, men må også tilføye at av de testene jeg har sett CNPS9500 og Big Typhoon sammen, så slår Big Typhoon den hver eneste gang (og dette med en konstant fart på 1300RPM@16dB..).

Så poenget er i mine øyne, at å skrive ut CNPS9500 som vinner er feil, for det er den ikke.

Lenke til kommentar

Har hatt den selv, og er veldig fornøyd med den. Eneste litt store minus kanskje er at det er vanskelig å rengjøre den for støv (for ikke å si mye jobb, hvis du skal gjøre det ordentlig... :roll: ).

Kjøpte meg etterpå "Big Typhoon" etter mye leting og kikking på tester. Valget stod for meg hvertfall mellom MIST Megatower og Big Typhoon. Er lei av støvsamlinga i Zalman-serien..

Forresten, det er vel to versjoner tror jeg. En på nesten 1kg (den hadde jeg..), og en rundt 700gr.. (?). En ting du burde merke deg er at transport kan fort bli litt knotete ettersom du alltid må være hakket mer forsiktig pga den store vekten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...