rompemannen Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har mustek gsmart mini2 dette er sikkert diskutert før, men hvordan kan jeg få andre som ikke har installasjonscd-en til kameraet se på videosnuttene mine? Ligger driveren som en egen fil i cd'en som jeg kan sende dem? Eller kan den lastes ned fra nettet? Foreslår at nettstedet kan undersøke dette, siden dette er et relevant problem som mustek burde ha ordnet opp i. Ellers kan ingen andre enn jeg og andre gsmart-eiere se på alle mine perverse opptak. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Se på denne: http://forum.digitalkamera.no/viewtopic.ph...um=92&replies=3 Lenke til kommentar
rompemannen Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 ehm..ja..så ikke den. Tusen takk Lenke til kommentar
rompemannen Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 men, siden jeg er grønn på dette. Hvordan kan jeg endre denne filen? til f.eks. divx? så slipper jeg å sende omkring codecen din. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Bruk Windows Movie Maker eller et tilsvarende program. Det finnes hundrevis å velge i mellom. Lenke til kommentar
rompemannen Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 tusen takk igjen, mitt siste spm. Når du velger lagringsformat. Vil det ha noen som helst betydning om jeg velger f.eks. dv-avi eller om jeg velger vanlig 350kbs WMV? eller er det en ulempe (annet enn størrelsen) å gjøre om til dv-avi? dv-avi er vel 24fps uansett? hva vil skje i det tilfellet? ehm..kunne vel prøvd meg fram, og sett om det er noe forskjell selv. Men fint om noen hadde giddet å forklare dette. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Velg det formatet som gir den minste filstørrelsen med den kvaliteten du er ute etter. Ellers trenger du ikke bry deg om hvilket format det er så lenge mottakeren kan spille det av. Den orginale fila vil alltid ha den høyeste kvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå