sarbas Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Pcen kan fungere fint i flere timer, også under hard load. Men noen ganger kan den skru seg av etter 2 minutter. Det skjer da konsekvent hele tiden. Er det noe mulighet for å se hva som skjer? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Høyreklikk på Min Datamaskin, velg Egenskaper, gå på fanen "Avansert", og velg "Instillinger" under Oppstart og gjenoppretting, fjern krysset på "Start på nytt automatisk". Da vil du få en feilmelding istedenfor at den slår seg av, som det er mulig å feilsøke på. Lenke til kommentar
sarbas Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 viften gikk så sakte på cpuen at guru systemet for vifte overvåkning lukket den ned. Så nå fikk jeg hatt på pcen lenge nok til at jeg fikk fikset det. Ikke greit med stillegående systemer og 120 mm vifter Lenke til kommentar
sarbas Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Fikk en feilmelding nå: irq not less or equal, med blå skjerm osv.... hva betyr det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå