Gå til innhold

Ny CM Stacker!

Anbefalte innlegg

CoolerMaster har for en liten stund siden lansert et nytt Stacker kabinett, CM Stacker 830!

Kabinettet i seg selv har plass til hele 9 vifter, kan brukes til både ATX og BTX standard, og har plass til like mange disker som den "gamle" Stackeren. Håper da ikke dette er gammelt nytt, men har ikke streifet over dette kabinettet før selv ;)

Info: HER

Bilder: HER

Hadde jeg hadde pengene og tolmodigheten, skulle jeg jammen meg kjøpt meg det kabinettet, men det har jeg desverre ikke ;P

Hva tror dere om dette kabinettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CoolerMaster har for en liten stund siden lansert et nytt Stacker kabinett, CM Stacker 830!

Kabinettet i seg selv har plass til hele 9 vifter, kan brukes til både ATX og BTX standard, og har plass til like mange disker som den "gamle" Stackeren. Håper da ikke dette er gammelt nytt, men har ikke streifet over dette kabinettet før selv ;)

Info: HER

Bilder: HER

Hadde jeg hadde pengene og tolmodigheten, skulle jeg jammen meg kjøpt meg det kabinettet, men det har jeg desverre ikke ;P

Hva tror dere om dette kabinettet?

5013562[/snapback]

**EDIT**

Fikk nå vite at dette temaet har blitt postet minst 3 ganger før, så da er det vel egentlig bare fritt fram for sletting? xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...