Gå til innhold

Et bruker-spørsmål på Qxl.no

Lanka

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ut mobiltelefon på Qxl. Også fikk jeg dette spørsmålet.

Er dette sykt eller hva? Til og med Nigeria blir nevnt her =P Burde jeg bli skeptisk?

Spørsmål: I am sir Morris Smith 4rm , United Kingdom. I come across ur item listed on this site and we will like to inform you that I am so interested in buying 2 of this item from you for my twins d item is for their birthday gift and I will like the items to be delivered thru DHL/UPS courrier services to them personally in Nigeria. also i will like to know the total cost for the 2 of the items includding Shipping. I will personally arrange for your money from here and I will make your payment thru the Bank Trasfer from my bank account in CitiBank-London and I will like to read from u soonest cos the date is approching. Therefore,I will like to receive ur fulll bank detains and e-mail address now so that I can make the payment. mail me to morrissmith03(at)gmail.com. Thanks. Regards
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det ikke endel skrive feil der og sånn og? tvilsomt

5014730[/snapback]

Satt å tenkte på det samme :hrm:

5015601[/snapback]

*fnise litt*

Tror personen som har skrevet det brevet kun er ute etter en gratis telefon eller to. Anbefaler å vente på bud fra en annen :p

Link til auksjon?

Lenke til kommentar

haha.. glemmer aldri nigerianeren jeg ga nummeret mitt til.. aldri hatt det så arti :!:

"Joda.. kommer til amsterdam og møter deg neste uke"

"Klart jeg skal signere kontrakten for å bli medeiger i selskapet ditt"

"Jada, Vi skal kjøpe opp alt av oljeselskaper i norge og bygge ett raffineri for dine penger å bli milliardærer"

Nesten litt søtt :love:

Lenke til kommentar
Litt søtt kanskje, men plutselig lusker 2-3 nigerianere utenfor huset ditt og vil ha mye informasjon om deg. ;) Beste er vel å være litt forsiktig

5023562[/snapback]

Hehe.. er klart det, men så er addressen min satte opp på en øy for øyeblikket mens jeg bor i byen..

Lykke til sier bare jeg :p har hørt det at afrikanere har veldig lett for å bli sjøsyk :p

Er ganske værhardt og det tar nok på ¨sitte en halvtime i båt da :D

Så jeg har det under kontroll.. kommer de så står haglepatruljen klar å skyter dem ned.. eller kansje de blir invitert på kaffe? :cool:

Lenke til kommentar
Ser nesten nøyaktig det spørsmålet på mange auksjoner på ebay. Hadde vært kult å prøve å lure dem :) You go for it! Bare ikke send fra deg noen mobil...

5027222[/snapback]

Ville ha sendt han en skikkelig overraskelse :w00t:

5029297[/snapback]

Hadde en bæsj vært passende?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...