Lanka Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har lagt ut mobiltelefon på Qxl. Også fikk jeg dette spørsmålet. Er dette sykt eller hva? Til og med Nigeria blir nevnt her =P Burde jeg bli skeptisk? Spørsmål: I am sir Morris Smith 4rm , United Kingdom. I come across ur item listed on this site and we will like to inform you that I am so interested in buying 2 of this item from you for my twins d item is for their birthday gift and I will like the items to be delivered thru DHL/UPS courrier services to them personally in Nigeria. also i will like to know the total cost for the 2 of the items includding Shipping. I will personally arrange for your money from here and I will make your payment thru the Bank Trasfer from my bank account in CitiBank-London and I will like to read from u soonest cos the date is approching. Therefore,I will like to receive ur fulll bank detains and e-mail address now so that I can make the payment. mail me to morrissmith03(at)gmail.com. Thanks. Regards Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Det burde du JA, Nigeria er da også kjent for spam-mailer/svindel Lov meg at visst du skal fullføre denne handelen tar du forskuddsbetaling! Endret 16. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Lov meg, at du ikke fullfører den. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 bare krev forrhondsbetaing , når pengene er på konto , så sender du telefonen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Therefore,I will like to receive ur fulll bank detains Inkludert passord også eller Nei, seriøst. Ikke takk ja til denne fyren! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) det der er en scam, ikke fullfør Endret 16. oktober 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Hehe nei! Og i tillegg har jo jeg bare en gjenstand. Han vil ha 2. Vedkommende har ikke gitt Bud engang! Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Synes du skal vente til en annen kontakter deg. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Denne har vært oppe i diverse medier, mener blant annet å huske jeg leste en artikkel i Aftenposten som omhandlet dette. Konklusjonen er kort sagt at det ikke er særlig glupt å gjennomføre denne «handelen». Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Haha, minner meg om "Internet vs. Real Life" (eller noko slikt). "Hello, I am Nigerian royality, and I need you to send me money." Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Var det ikke endel skrive feil der og sånn og? tvilsomt Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Var det ikke endel skrive feil der og sånn og? tvilsomt 5014730[/snapback] Satt å tenkte på det samme Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Var det ikke endel skrive feil der og sånn og? tvilsomt 5014730[/snapback] Satt å tenkte på det samme 5015601[/snapback] *fnise litt* Tror personen som har skrevet det brevet kun er ute etter en gratis telefon eller to. Anbefaler å vente på bud fra en annen Link til auksjon? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 haha.. glemmer aldri nigerianeren jeg ga nummeret mitt til.. aldri hatt det så arti :!: "Joda.. kommer til amsterdam og møter deg neste uke" "Klart jeg skal signere kontrakten for å bli medeiger i selskapet ditt" "Jada, Vi skal kjøpe opp alt av oljeselskaper i norge og bygge ett raffineri for dine penger å bli milliardærer" Nesten litt søtt Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Litt søtt kanskje, men plutselig lusker 2-3 nigerianere utenfor huset ditt og vil ha mye informasjon om deg. Beste er vel å være litt forsiktig Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Litt søtt kanskje, men plutselig lusker 2-3 nigerianere utenfor huset ditt og vil ha mye informasjon om deg. Beste er vel å være litt forsiktig 5023562[/snapback] Hehe.. er klart det, men så er addressen min satte opp på en øy for øyeblikket mens jeg bor i byen.. Lykke til sier bare jeg har hørt det at afrikanere har veldig lett for å bli sjøsyk Er ganske værhardt og det tar nok på ¨sitte en halvtime i båt da Så jeg har det under kontroll.. kommer de så står haglepatruljen klar å skyter dem ned.. eller kansje de blir invitert på kaffe? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg er litt nysgjerrig på hva han prøver på. Hør om han betaler på forskudd. Hvis han gjør det så må det være noe annet. Kanskje han rett og slett er ute etter bankdetaljene dine for å bruke det til noe snusk? Følg opp, vær så snill! Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ser nesten nøyaktig det spørsmålet på mange auksjoner på ebay. Hadde vært kult å prøve å lure dem You go for it! Bare ikke send fra deg noen mobil... Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ser nesten nøyaktig det spørsmålet på mange auksjoner på ebay. Hadde vært kult å prøve å lure dem You go for it! Bare ikke send fra deg noen mobil... 5027222[/snapback] Ville ha sendt han en skikkelig overraskelse Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ser nesten nøyaktig det spørsmålet på mange auksjoner på ebay. Hadde vært kult å prøve å lure dem You go for it! Bare ikke send fra deg noen mobil... 5027222[/snapback] Ville ha sendt han en skikkelig overraskelse 5029297[/snapback] Hadde en bæsj vært passende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg