Gå til innhold

MSI K8N Neo2-54G Drivere

xaevo

Anbefalte innlegg

Heisann! Har formatert pcn, og har selvsagt klart aa miste driver cdn som folgte med. Har faatt inn Nvida drivern for hovedkortet, men mangler driver til traadlost nett, og de to ethernet kontaktene. Kan noen hjelpe meg?

Beklager for mine aa, o og ae :blush:

Min fars pc med engelsk tastatur :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg på nett på min egen pc, men via kabel. Da mangler jeg bare en driver til mitt trådløse kort. Hadde vært mye enklere om jeg visste hva det heter, eller MSI hadde drivere til det på sin webside :hmm:

Kanskje jeg kan spørre om et annet problem samtidig. Når jeg starter opp maskinen hender det ganske ofte at den låser seg på "velkomstskjermen", det står "press TAB to POST. Press DEL to enter BIOS Setup". Den fryser der, og går aldri videre. Det skjer at jeg må restarte maskina opp til en 10-15 ganger :dontgetit: før den endelig starter opp. Lurer på om det kan være strømforsyningsproblem? Har kun 300W...

MSI K8N Neo2-54G

AMD64 3500+ (uklokket)

1 GB RAM (uklokket)

Sapphire Radeon X800XL 256MB (uklokket)

1x SATA disk

2X intern CD

3x PCI kort

Lenke til kommentar

Jeg brukte wlan-driverne fra CD-en, men fikk ikke optimalt resultat. Så jeg fant ut navnet på wlan-chippen via et eksternt program, og lastet ned drivere direkte fra nettsidene til produsenten, som jeg tror het Ralink. Da funket ting mye bedre, og man fikk et bedre program for wlan-analyse enn det innebygde i windows med på kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...