Sakalav Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Har sittet en hel dag og jobbet med maskinen, og alt er 100%. Stenger ned maskinen for kvelden, og går og legger meg. Neste morning kommer jeg trøtt og J.... og trykker på powerknappen. Den loader ett lite stykke, og så kommer den kjekke meldingen. " You can attemt to repair this file by starting Windows 2000 setup using the orginal setup floppy disk or cd-rom. Select `r`at the first screen to start repair" Dette har skjedd meg 2 ganger før også, uavhengig av hvilket OS jeg bruker (w2k og xp) og hvilket filformat på diskene.(Fat32 og NTFS) Mine egne tanker er om det kan være "Ram feil eller HD" Har også tenkt på Bios, men har hatt problemet før og etter oppgradering av den. Er det noen som har hatt samme problemet, eller vet hva dette problemet kan bli foresaket av? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Kjør chkdsk (chkdsk /? for mer info). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Det kan hende HD er for varm, HDen har en evne til å glemme ting da. Du skal kunne ta på den, men noen tåler ikke det engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå