Naits_89 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hei eg skall reinstalere windows xp på dell pc! (slette alt å kunn ha windows på pc en) eg fikk med xp cd av dell! eg putter den inni cd romen å restarter pc en!! da kommer de opp meny der eg kan velge kjøre windows xp eller instalere windows på nytt ! så velger eg instaler på nytt da eg har valgt det kommer de opp en meny over alle partisonene fat32 og bare fat C: F: må eg slette alle de partisonene før eg begynner å instalere windows på nytt! blir pc en ødelagt vist eg sletter fat32 å fat å f: ? ka skall eg jøre no?? skall eg slette c: først?? ka skall slettest først? Takker for svar! Endret 16. oktober 2005 av Naits_89 Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Slett begge partisjonane vist du berre vil ha windows på maskina. Det er samme kva slags partisjon du slettar først. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) så eg skall slette alle partisonene? fat å fat32 å c: å f: ? Endret 16. oktober 2005 av Naits_89 Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 så eg skall slette alle partisonene? fat å fat32 å c: å f: ? 5013178[/snapback] Jepp. Fat og Fat 32 er filsystemet som blir brukt på dei ulike partisjonane. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 da sletter eg alt da! takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå