Gå til innhold

The Black Flight død på Daggerspine.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det Synergy begge gangene? Begynte å lure litt da eg såg det hang to hoder der, men fant ut at det måtte være han.

Chokke, begynner å bli litt lei de meningsløse postene dine, vet ikke om du tror du er morsom eler noe. Uanset, vet at mange er lei av poster om at x boss er drept på z server, men dette er da faktisk litt spesielt.

Lenke til kommentar
Var det Synergy begge gangene? Begynte å lure litt da eg såg det hang to hoder der, men fant ut at det måtte være han.

Chokke, begynner å bli litt lei de meningsløse postene dine, vet ikke om du tror du er morsom eler noe. Uanset, vet at mange er lei av poster om at x boss er drept på z server, men dette er da faktisk litt spesielt.

5013639[/snapback]

Joda Synergy beggge gangene.

Lenke til kommentar
Ikke dårlig..Pleier og være sånn etter første faller så faller alle. Ligger litt etter vi på Burning blade virker det som though ;>

5018197[/snapback]

Xzan, er du horde eller alliance på Bleeding Hollow? Visste ikke at det var så mange flere nordmenn der :)

Lenke til kommentar
Ikke dårlig..Pleier og være sånn etter første faller så faller alle. Ligger litt etter vi på Burning blade virker det som though ;>

5018197[/snapback]

Xzan, er du horde eller alliance på Bleeding Hollow? Visste ikke at det var så mange flere nordmenn der :)

5018388[/snapback]

Jeg er alliance, eller rettere sagt var. Konten er enda aktiv men spiller hovedsaklig på EU Burning Blade nå. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...