john-hah Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 For en stund siden så flytta jeg alle pc-komponentene i et nytt kabinett. Npr jeg var ferdig fant jeg ut at PS/2 portene var defekte. Dette løste jeg ved å kjøpe mus og tastatur med USB kontakter. Så på fredag satta jeg pc-en i dvalemodus. Så i går skulle jeg starte opp pc-en. Jeg lot den gjennopprette Windows i ca 10 minutter, men da den ikke var ferdig enda bestemte jeg meg for å trykke restart pc-en med knappen på kabinettet. Den kom helt fram til etter at den lurte på om den skulle boote fra CD. Etter det kom det en skjerm hvor jeg fikk valgene "forsett oppstarten" eller "gjenopprette Windows", men siden jeg bruker USB tastatur, og disse kontaktene ikke ville aktiveres før logon-skjermen kommer kan jeg ikke velge noen av delen og jeg kommer ikke legner. Kan noen hjelpe meg? Takker for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Sjekk om BIOS har en innstilling for "Legacy USB support". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå