eirikJO Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Etter noen år har mouse pad'en min blitt seig av møkk.. Noen som har noen gode tips om hva som er best å bruke for å rengjøre den? Har forsøkt Zalo og klut, men det funket ikke optimalt. Kan rødsprit være tingen? Edit: Jeg mener vel egentlig musflaten. Det feltet under tastaturet, hvor man bruker en finger til å bevege pila på skjermen... Går surr i alle navnene på de forskjellige komponentene. Endret 16. oktober 2005 av eirikjo Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hva slags musematte har du da? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Brukt vidupuss til rengjøring av pad/tastatur i alle år jeg, og det bør gjøre susen. Fukt en myk klut med vidurens og tørk av der etter med en tørr (ikke sprut vesken rett på maskinen) Lenke til kommentar
AieM Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 er det touchpaden du mener??.. isåfall skulle du ha rengjort den mye før så jeg råder deg til å sende den på "rensing" jeg bruker touchpaden hele tiden så jeg passer på at jeg vasker den når jeg kan :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå