SteveVice Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Joda, historien virker solid den. Men det er gameplayet som virker litt repetivt og kanskje lite inspirerende. Skal følge litt med på tittelen fremover og se om den blir noe å satse på. De siste filmene jeg har sett virker å ha en mye bedre animasjon og historieoppbygging enn de tidlegere, så det er tydelig at utviklerene jobber godt med tittelen. 5056371[/snapback] Jeg kan forstå at folk kanskje syns det minner litt om Doom 3 sitt gameplay. Men jeg syns Doom 3 ble veldig veldig gimmicky, det funket rett og slett ikke bra med lommelykten. Kanskje mye på grunn at John Carmack tror på scripting istedenfor intelligent AI, kortsagt John Carmack syns "hvorfor gjøre fienden smart og finne på løsninger selv, når en kan scripte den til å gjøre bestemte ting?". Dette er faktisk ikke tull heller, John Carmack uttalte noe i de linjer under et nylig intervju, det viser kanskje at Carmack er litt out of touch med hva gameren vil ha, der feilet gameplayet til John Carmack. Her kommer fiendene våre fra en gjeng utviklere som er kjent for å lage gode AI'er, slikt som vi har sett fra F.E.A.R. Det andre som jeg syns vil gjøre kampscenene orginale og mer intense, er det at du vil ha et slossystem som funker som det av Elder Scrolls, du må time slagene dine, du kan slå akkurat slik at du deflekter den andre fienden, du kan blokkere og unngå skade. Det blir med andre ord ikke bare å mose i vei. Fienden tar realistisk skade, så et slag som vil drepe en vanlig person vil drepe en av disse, derfor er det desto viktigere å lære seg å time slagene og se etter en åpning. Får du en pistol eller hagle får du ikke vite helt hvor mange kuler du har til rådighet, og det vil ikke tilfeldigvis ammo strødd rundt brettet sånn som det gjør i de fleste andre spill. Går du tom for kuler kan du ta pistolen din og bruke den som et slagvåpen, men etterhvert vil den gå i stykker og du må finne deg et nytt våpen. Det eneste du vil se på HUD'en din er helsebarren. Det er fryktelig mye i dette spillet som jeg syns er orginalt, noe er lånt fra andre sjangere, men de er godt velkomne i sin nye sjanger spør du meg. Jeg gleder meg og håper inderlig at dette blir et bra spill. edit: skriveleif Endret 25. oktober 2005 av Crockett Lenke til kommentar
Dec Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Spent iforhold til repeterende gameplay med gjentatte mørke level selv. Blir fort kjedelig, er ferdig med "doom-tia" for å si det slik... Noen som har info om plot og historien i spillet? Håper på interessante karakter og dybde i handlingen! Dec. Litt fra Gamespot sin preview her: "For those unfamiliar with Condemned: Criminal Origin's story, the game casts you in the role of Ethan Thomas, a forensics agent who's having one hell of a bad day. For starters, he's assisting in an investigation of a series of grisly murders, which means he's clocking in more time than the average person would at seedy crime scenes that are heavy on the dead people and unsettling biological evidence. Though this isn't too bad considering it's part of what he does, it's when he's framed for murder that things go downhill, as they often do. In order to clear Ethan's name you're going to have to continue his investigation, which will lead you down a dark path as you discover just why there's been a sharp rise in the population of crazy people as of late. Is it simple insanity that's driving folk off the deep end, or is it something else? Something more sinister and supernatural? You'll find out as you play the game, although the answers you find may not be quite what you expect. The game's rich story, which is full of all manner of twists, turns, and creepy imagery, is the product of the twisted minds at Monolith that have worked on its premise for some time now, beginning with a concept that first began out of a collaboration with former COO Jason Hall. The lengthy cooking time has allowed the Monolith crew to serve up an unsettling helping of creep that leans heavily on the psychological terror, but mixes in some good old-fashioned mindless violence to keep things from getting too cerebral. " Du kan lese hele previewet HER Dr.Peedee 5056313[/snapback] Takker! Pirrende historie, håper bare det ikke blir for supernatural...Har klasket nok aliens i mørke korridorer. Satse på at det bli launch spillet mitt(hvis det kommer 2. des da) sammen med PGR3 og Oblivion. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) 5056313[/snapback] Takker! Pirrende historie, håper bare det ikke blir for supernatural...Har klasket nok aliens i mørke korridorer. Satse på at det bli launch spillet mitt(hvis det kommer 2. des da) sammen med PGR3 og Oblivion. 5058403[/snapback] hehe, F"#% det er blit utsatt til 1. FEBRUAR 2006 ifølge gamezone.no http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25174 damn, det skulle egentlig være launchspill ,men heeeelt til Februar a gitt jaja, bedre å finpusse på spillet litt så det blir mere konge ! Endret 26. oktober 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) 5056313[/snapback] hehe, F"#% det er blit utsatt til 1. FEBRUAR 2006 ifølge gamezone.no http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25174 damn, det skulle egentlig være launchspill ,men heeeelt til Februar a gitt jaja, bedre å finpusse på spillet litt så det blir mere konge ! 5061219[/snapback] Gamezone sin dato på spillet er bare bekreftet av Gamezone så langt så jeg tror ikke du skal ta det helt alvorlig helt enda. I følge den offisielle hjemmesiden hos Sega kommer spillet i November i USA, altså launch. Det kommer nok til launch i Europa også Endret 26. oktober 2005 av Crockett Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 5056313[/snapback] Takker! Pirrende historie, håper bare det ikke blir for supernatural...Har klasket nok aliens i mørke korridorer. Satse på at det bli launch spillet mitt(hvis det kommer 2. des da) sammen med PGR3 og Oblivion. 5058403[/snapback] hehe, F"#% det er blit utsatt til 1. FEBRUAR 2006 ifølge gamezone.no http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25174 damn, det skulle egentlig være launchspill ,men heeeelt til Februar a gitt jaja, bedre å finpusse på spillet litt så det blir mere konge ! 5061219[/snapback] Jeg så et videointervju med producer av spillet, og mener han sa at det ville komme ut "holdiay 2005", hvilket jeg tolktet som jul, før jul. HUsker ikke linken til det stedet jeg så dette. Men intervjuet er noen uker gammelt uansett, ting endrer seg. Dr.Peedee Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 TBA November 2005 Nov 15, 2005 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 TBA November 2005 Nov 15, 2005 5061847[/snapback] Hvis du ser på avisa står det også November der. http://www.sega.com/gamesite/condemned/ind...ondemned_gs_cvs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå