Gå til innhold

"Eight hours with the Xbox 360"

SteveVice

Anbefalte innlegg

STEIKE !. Crockett du har rett ! Condemned ser FANTASTISK UT !

Alle sjekk ut dette HD klippet !

Braise yourself

http://www.gametrailers.com/player.php?id=7184&type=wmv

Hmm da blir liste mi

Call Of Duty 2

PGR3

Oblivion

Kameo

PDZ

CONDEMNED !

5020509[/snapback]

Det ser ut som ei bra liste Ibizaonice. Min ser ganske lik ut, bare at jeg er litt i stuss på PDZ.

Tror min ser noe slik ut (i rekkefølgen jeg har tenkt å kjøpe de):

1. Condemned

2. PGR3

3. Kameo

4. Oblivion

5. CoD2(kanskje)

6.PDZ(kanskje)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PDZ er ikke noe å stusse over. Har du sett den CO OP demoen hvor hun skyter alle de sniperne oppå taket og en annen gamer skyter gutta boyz neppå gata ! Ser jo drit fett ut ! Nuff Said.

Men Crokket har du HD Ready plasma/lcd ? Detaljene i spilla blir nok GANSKE mye bedre når du kjører det i 720. Lest flere intervjuer av disse Spill-Utviklerne og de fremhever den High Def oppløsninga (720,1080) hele tiden om hvor bra det vil se ut og bla bla.

Plasma og LCD Hd klare skjermer begynner virkelig å droppe i pris nå !.

Lenke til kommentar

Våpnene i Condemned:

Issue Equipment

In addition to your SCU emblazoned windbreaker and your flashlight, you will be equipped with two Bureau standard issue weapons: your trusty .45 automatic and a Stun Gun. As a law enforcement officer it is important to maintain the "appearance" of someone that might consider using non-lethal force.

.45 Automatic

The .45 automatic - arguably the finest handgun ever made. Durability, stopping power and accuracy has made this gun the weapon of choice for handgun enthusiasts for nearly a century. This is your department issued sidearm and accordingly the first weapon that you will use in the game. It features a 8 round clip, so with a round chambered it has an nine round capacity.

Stun Gun

The stun gun is probably the most versatile and strategic weapon in the game. Your opponents will remain paralyzed for several seconds after being hit by the bolts, and the stun gun automatically recharges after each use. A stun gun is useful for evening the odds when fighting multiple enemies and offers the unique ability to take your stunned opponent's weapon and use it against him. Calling a stun gun a "non-lethal" weapon may technically be true, but we like to think of it more as a "stepping stone to brutality." The most common use of this weapon is to stun your enemies and then casually stroll up to them and cave their head in with a lead pipe.

Firearms

Condemned features an array of street grade firearms that are ideal for when you want to keep your distance and in battles involving multiple enemies. "However, the limited ammo supply, restricted to the ammo found in each weapon, makes the use of firearms very strategic" - Lead Game Designer, Frank Rooke. The decision to limit the ammunition was an early design choice to facilitate more up-close melee combat and to create further tension and uncertainty. Firearms are not just as good as their bullets, they can also be used to bludgeon enemies to death and are among the quickest melee weapons in the game. The increased strike speed of a firearm used in melee comes at the cost of low damage output and limited durability. These factors make your weapon selection extremely important when you are running low on ammo. Listed below are several firearms available for your use in Condemned.

.357 (4" barrel)

The .357 revolver, grandfather of high powered handguns, is an old weapon but still demands respect. It's popularity over the years largely derives from the fact that it's about the most powerful handgun that the average shooter can comfortably fire. Your .357 revolver can hold six rounds of earth shattering power, and the relatively short 4" barrel makes it easy to maneuver with in confined spaces. A close range shot with this weapon will wreak holy hell on your opponent.

Lenke til kommentar

12 Gauge Pump Action Shotgun

The rich click of a pump shotgun as you slam a round into the chamber will be music to your ears as you make your way through darkened hallways and dimly lit rooms. This old school shotgun, based off of the antiquated shotguns of the wild west, has a 5 shot capacity and is devastating at close range.

Sawed-off Double Barrel Shotgun

This is your basic over-under commercial hunting shotgun that has been sawed down for easy concealment and close quarters use. Two blazing barrels of hot lead will turn just about anything in your path into a bloody fragmented mess. You better be sure to put your opponent down with this beast because you only get two 12 gauge rounds before this gun turns into a club.

Sub Machinegun .45 APC

The sub machinegun boasts a 20 round clip and a sizzling rate of fire. Mow down enemies with fiendish delight and watch their bodies contort with ragdoll physics as you riddle them with bullets.

.308 Rifle

After WWII, the U.S. government wanted to develop a replacement cartridge for the .30 - 06. The .308 (ostensibly the same cartridge as the 7.62x52 NATO) emerged as a the wave of the future for assault rifle rounds. It's accuracy and power quickly made it the cartridge of choice for big game hunters around the world. Your semi - automatic rifle features a 10 round clip and a flash suppressor. This rifle is easily capable of bringing down a deer at 100 meters so you will have no problem taking out a junky at 10.

Melee

In addition to firearms, Condemned features a fully-realized melee combat system that lets you use debris weapons and entry tools to the physical and dental dismay of your enemies. You have the opportunity to choose from over 30 different weapons: some weapons you will find lying free, while others are fixed to the world and must be broken free (e.g. pull a pipe from a riser, rip a locker door off of it's hinges). The melee weapons range from the grisly to the horrific; a variety of lead pipes, 2X4s with nails and bolts protruding, and even a mannequin arm. Ever dreamed of beating an enemy to death with a mannequin arm? Well, in Condemned it's just one of unexpected weapons you will be able to wield to devastating effect.

Debris Weapons

Debris weapons are the most abundant weapons in the game and can be acquired from a fixed source in the world or be found lying free. A couple examples of Debris Weapons are detailed below:

Section of Pipe

There are few things as satisfying as the deep metallic "smack" of a lead pipe making contact with human skin. You will encounter a lot of exposed plumbing as you search for clues in dilapidated buildings and underground tunnels providing a nice variety of pipe weapons. A solid weapon with good weight, a section of pipe is the perfect weapon for when you need those junkies to "pipe down" so you can concentrate on your investigation.

2x4

This is your classic 2x4 complete with the option of extended bolts or exposed rusty nails driven through it. Available from various exposed wall and building structures, you've got to watch your back because your enemies will enjoy finding these weapons as much as you do. You certainly don't want to be on the receiving end of this 2x4. Hope you're up to date on your tetanus shots.

Mannequin Arm

"You can't outrun the long mannequin arm of the law!" When you want to reach out and touch someone but you know that it's bad policy to bare knuckle a junky, you can actually pull a mannequin arm off the body and use it to bludgeon opponents to death. So, arm yourself and prepare for battle with a slew of violently disturbed individuals.

Lenke til kommentar

Entry Tools

There is a class of melee weapons that we refer to as 'entry tools'. They're all slow in combat and are difficult to block with but they do exceptional damage when you connect with them. They're also used to eliminate specific obstacles blocking the character's path through the environment. Below are a few of the entry tools available to you in Condemned:

The Axe

"Here's Johnny!" The axe can be used to chop down some wooden doors and is extremely effective in chopping down enemies as well (often with a single blow). The axe has excellent reach so if you time your swing correctly, you will be able to get a shot off on your opponent before they can even hit you.

The Sledgehammer

"Stop! Hammer Time!" The sledge hammer can be used to break off padlocks or can be used to savagely crush your opponents. A full out swing of the sledgehammer is slow but devastating when it makes contact.

The Crowbar

The crowbar can be used to open locked panels, drawers and a world of pain for your enemies. When an opponent sees you with a crowbar in hand, he might rethink his attack strategy and try to find a better weapon. When he does this you might want to consider braining him with your pry stick.

Lenke til kommentar
PDZ er ikke noe å stusse over. Har du sett den CO OP demoen hvor hun skyter alle de sniperne oppå taket og en annen gamer skyter gutta boyz neppå gata ! Ser jo drit fett ut ! Nuff Said.

Men Crokket har du HD Ready plasma/lcd ? Detaljene i spilla blir nok GANSKE mye bedre når du kjører det i 720. Lest flere intervjuer av disse Spill-Utviklerne og de fremhever den High Def oppløsninga (720,1080) hele tiden om hvor bra det vil se ut og bla bla.

5021970[/snapback]

Jøssda, gikk til innkjøp av en Viewpia 37" LCD skjerm for noen uker siden. Siden jeg ble meget imponert over bilde i forhold til pris. Da jeg så den i butikken var det den suverent klareste og beste skjermen der. Panelet i Viewpia kommer forresten fra LG-Philips, den hadde alt jeg trengte, og jeg er storfornøyd med skjermen. Bruker den også til dataen. kjøpte meg en forlenget PC-RGB kabel og en kabel mellom lydkortet og forsterkeren slik at jeg får også lyden ut på 5.1 anlegget, dog det blir bare 2 kanals lyd siden jeg ikke har optisk utgang på lydkortet mitt.

Angående PDZ, ikke stol på det du ser, nå hører jeg enormt mange anmeldere som har prøvd det forklare hvor fryktelig dårlig dette spillet er.

Foreslår at du tar deg en tur og lytter hva gamingsteve sier i Roundtable discussion angående Xbox Event som nylig ble holdt i NY, på sitt radio program. Du kan laste ned hele diskusjonen på Download the show (145 minutes): Gaming Steve Episode 23 (MP3).

EDIT:

Playlist for denne episoden:

00:02:15 Game News

00:21:55 GameTalk: Roundtable discussion of the Xbox 360 New York City Press Event with Nick Puleo from Evil Avatar, John Callaham from Gamecloud, and James Ransom-Wiley from Joystiq.

01:52:45 SporeTalk: SporeTalk to calm down for a little while.

01:55:04 Game Review: Dragonshard for the PC.

02:06:03 RetroReview: The Vectrex Arcade System.

02:16:06 “Name That Game!” contest winner from last week, a new clip, and a very cool prize!

02:19:54 Final Thoughts on the NYC Xbox 360 press event.

Jeg må si jeg har satt den veldig lavt nede på prioriteringslisten min, de forklarer veldig i detalj hvorfor dette spillet er dårlig, det er ingen flåsete uvitende folk det er snakk om her heller. Dette er karer som har vert i spillindustrien lenge, og de har ikke noe personlig vendetta mot Rare siden de hyller Kameo i samme diskusjonen.

Jeg kommer til å avvente dom fra Gamespot, forhåpentligvis lar de Greg Kasavin ta seg av den anmeldelsen så vi får noe virkelig in-depth, det kan mannen.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Jeg forstod det også slik at mangel på muligheten for å hoppe var virkelig med på å kvele gameplay i en rekke situasjoner.

Bare så enkle ting som å måtte gå en lang vei rundt for å komme opp på et cm høyt platå.

Ikke ha mulighet for å hoppe over en liten kant og lande i etasjen under osv...

5025940[/snapback]

Jepp, det var slik at du kunne dra deg opp på en kasse som fylte hele skjermen nesten, men en liten kant som var så vidt opp til knærne var det ikke sjangs å komme seg over

Lenke til kommentar

5021970[/snapback]

Jøssda, gikk til innkjøp av en Viewpia 37" LCD skjerm for noen uker siden. Siden jeg ble meget imponert over bilde i forhold til pris. Da jeg så den i butikken var det den suverent klareste og beste skjermen der. Panelet i Viewpia kommer forresten fra LG-Philips, den hadde alt jeg trengte, og jeg er storfornøyd med skjermen. Bruker den også til dataen. kjøpte meg en forlenget PC-RGB kabel og en kabel mellom lydkortet og forsterkeren slik at jeg får også lyden ut på 5.1 anlegget, dog det blir bare 2 kanals lyd siden jeg ikke har optisk utgang på lydkortet mitt.

Det var faktisk den skjermen jeg skulle kjøpe også :) har jo flate meg over 60 sider i forumet på prisjakt.nu og over 30 sider på avforum.no (tror jeg) så den er nokså populær gitt. Du kjøpte den sikkert av elprice også ?

Her er en fin liten test av den (dog 32'') av en norsk fyr.

http://www.hardlydesign.com/jupp/tv.htm

De av dere som har lyst på en HD skjerm til Xbox 360 burde absolutt sjekke den ut.

Billig og bra !.

Lenke til kommentar

5021970[/snapback]

Det var faktisk den skjermen jeg skulle kjøpe også :) har jo flate meg over 60 sider i forumet på prisjakt.nu og over 30 sider på avforum.no (tror jeg) så den er nokså populær gitt. Du kjøpte den sikkert av elprice også ?

Her er en fin liten test av den (dog 32'') av en norsk fyr.

http://www.hardlydesign.com/jupp/tv.htm

De av dere som har lyst på en HD skjerm til Xbox 360 burde absolutt sjekke den ut.

Billig og bra !.

5026625[/snapback]

Har du kjøpt enda? Jeg vil anbefale å gå for 37" siden det er akkuratt samme specsene. Jeg kjøpte hos Elprice ja. I butikken stod det at prisen var 15.995. Men både på internet og i reklamekatalogen vi fikk i posten stod det 14.995. Så etter litt om og men så fikk jeg den for 14.995 inkl. frakt (som egentlig ville kosta 300 kr ekstra).

Men jeg anbefaler den veldig. Det blir veldig veldig digg å plugge i Xbox360'en i denne ja :)

Lenke til kommentar

Nye screens og videoer av Condemned !

Condemned: Criminal Origins Profile

We take a look at the vicious villain known only as Serial Killer X. New screens and videos included.

http://xbox360.ign.com/articles/659/659555p1.html

Creepy det spillet her. Siste filmen der hvor Serial Killer X slår deg ned rett rundt hjørnet uten at du ser det, tror jeg jaggu jeg hadde hoppa bra ut av stolen hadde jeg kjørt det på hjemmekinoen og plasmaen lol ! Shit as

Lenke til kommentar
Condemned Enemy Profiles Nye Videoer ! NB: kun sees i low (hvis du ikke er medlem da seff)

http://xbox360.ign.com/articles/660/660000p1.html

FY flate se på karakterene nede på sia ! Digger det, rett og slett rått.

5055432[/snapback]

Imponerende videoer. Men det er mye mørke steder ser det ut til. Og det ser ut som det hopper fram gærninger fra alle kriker og kroker for å angripe deg på alle vidoene. Håper ikke spillet blir sånn som Doom 3 ga meg følelsen av etterhvert, at det blir repeterende med disse slemmingene som hopper frem.

Monolith lagde også F.E.A.R til PC som også har en litt sånn blanding av skrekk og action. I previewet på Gamespot så får AI til fiendene veldig skryt, og med tanke på hvor god jeg synes AI'n var på F.E.A.R så lover jo det bra.

I intervju med producer av spillet så kommer det frem at Condemned kommer til PC også senere.

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Condemned Enemy Profiles Nye Videoer ! NB: kun sees i low (hvis du ikke er medlem da seff)

http://xbox360.ign.com/articles/660/660000p1.html

FY flate se på karakterene nede på sia ! Digger det, rett og slett rått.

5055432[/snapback]

Imponerende videoer. Men det er mye mørke steder ser det ut til. Og det ser ut som det hopper fram gærninger fra alle kriker og kroker for å angripe deg på alle vidoene. Håper ikke spillet blir sånn som Doom 3 ga meg følelsen av etterhvert, at det blir repeterende med disse slemmingene som hopper frem.

Monolith lagde også F.E.A.R til PC som også har en litt sånn blanding av skrekk og action. I previewet på Gamespot så får AI til fiendene veldig skryt, og med tanke på hvor god jeg synes AI'n var på F.E.A.R så lover jo det bra.

I intervju med producer av spillet så kommer det frem at Condemned kommer til PC også senere.

Dr.Peedee

5055576[/snapback]

Spent iforhold til repeterende gameplay med gjentatte mørke level selv. Blir fort kjedelig, er ferdig med "doom-tia" for å si det slik...

Noen som har info om plot og historien i spillet? Håper på interessante karakter og dybde i handlingen!

Dec.

Lenke til kommentar

Condemned er den minst interessante tittelen jeg har sett til 360 til nå da men. Virker svært repetivt og kjedelig. Men sikkert noe for de som liker å bli skremt nå og da. Mulig de har forbedret spillet etter sist jeg såg det i bevegelse, det har ihvertfall ikke imponert meg til nå.

Lenke til kommentar

Spent iforhold til repeterende gameplay med gjentatte mørke level selv. Blir fort kjedelig, er ferdig med "doom-tia" for å si det slik...

Noen som har info om plot og historien i spillet? Håper på interessante karakter og dybde i handlingen!

Dec.

Litt fra Gamespot sin preview her:

"For those unfamiliar with Condemned: Criminal Origin's story, the game casts you in the role of Ethan Thomas, a forensics agent who's having one hell of a bad day. For starters, he's assisting in an investigation of a series of grisly murders, which means he's clocking in more time than the average person would at seedy crime scenes that are heavy on the dead people and unsettling biological evidence. Though this isn't too bad considering it's part of what he does, it's when he's framed for murder that things go downhill, as they often do. In order to clear Ethan's name you're going to have to continue his investigation, which will lead you down a dark path as you discover just why there's been a sharp rise in the population of crazy people as of late. Is it simple insanity that's driving folk off the deep end, or is it something else? Something more sinister and supernatural? You'll find out as you play the game, although the answers you find may not be quite what you expect.

The game's rich story, which is full of all manner of twists, turns, and creepy imagery, is the product of the twisted minds at Monolith that have worked on its premise for some time now, beginning with a concept that first began out of a collaboration with former COO Jason Hall. The lengthy cooking time has allowed the Monolith crew to serve up an unsettling helping of creep that leans heavily on the psychological terror, but mixes in some good old-fashioned mindless violence to keep things from getting too cerebral. "

Du kan lese hele previewet HER

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Condemned er den minst interessante tittelen jeg har sett til 360 til nå da men. Virker svært repetivt og kjedelig. Men sikkert noe for de som liker å bli skremt nå og da. Mulig de har forbedret spillet etter sist jeg såg det i bevegelse, det har ihvertfall ikke imponert meg til nå.

5056021[/snapback]

Ut fra de korte videosekvensene jeg har sett kan jeg nesten si meg enig. Det kommer en gærning eller to med en treplanke hevet over hodet for å dælje til deg. Du må forte deg å dælje han i hodet først med en rørbit eller balltre selv. MEN: i alle forhåndsomtaler gjort av folk som har sittet ned og spilt spillet en stund så kommer det fram at det er veldig fengende, at det virker som en meget sterk launch title for 360, at det overrasker veldig positivt osv... Så forhåpentligvis er det noe mere med dette spillet en de korte videosekvensene jeg har sett til nå.

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Joda, historien virker solid den. Men det er gameplayet som virker litt repetivt og kanskje lite inspirerende. Skal følge litt med på tittelen fremover og se om den blir noe å satse på.

De siste filmene jeg har sett virker å ha en mye bedre animasjon og historieoppbygging enn de tidlegere, så det er tydelig at utviklerene jobber godt med tittelen.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...