AshtraY Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Har to kandidater her : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311801&cks=SPK http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311506&cks=PRL Kan nokon forklare meg forskjellen på desse korta? Er det verdt å bruke ca 500kr meir på XFX? Om mulig, skriv gjerne ulemper og fordeler med begge skjermkortane ! takker for svar. Endret 16. oktober 2005 av AshtraY Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Har XFX-kortet og er veldig fornøyd. Mange klager på at det bråker, men mitt gjør det kun i oppstart av maskinen. Endret 16. oktober 2005 av hjalmar Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 XFX kortet er bedre, siden det kjører på 50mhz mer i GPUen, litt dyrere, men så klart bedre jeg har forresten det kortet fra Gainward, og klager ikke på det, ville bare opplyse det åpenbare Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har selv Club3d, men xfx sine er nok litt bedre.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 DE fleste er omtrent like, bare at de har ulike klokke hastigheter, men jeg vil si at Club 3D er mest for pengene, eller Pov på netshop, det er jo ganske billig Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Kva er bundelen på XFX kortet? Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg skal selv kjøpe XFX sitt. Bundlet med det er 3 spill : Farcry, X2:The Treath og MotoGP2 Kjøper det PGA den høyere klokkehastigheten. Nesten samme ytelse som GTX til en betydelig mindre peng Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 kjøpte XFX kortet, trass i "ukenstilbud" frå komplett. Det gainward kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå