Pentimuml Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Etter nylig oppdatering av firmware til min ipod mini 4gb har den begynt plutselig å dø helt, så må jeg vente til batteriet går ut før jeg kan i det hele tatt få opp noe på skjermen. Første livstegn etter den dør er lavt batteri-logoen. Da er det bare å lade den opp igjen og vente på at den skal dø igjen. Den har gjort det 3 ganger allerede bare siden apple kom med ny firmware for ikke så lenge siden og jeg oppdaterte den selvfølgelig. Noen som har hatt samme problemet her? Lenke til kommentar
irio Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, har samme problem med min iPod 40gb Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Prøv å resette iPoden: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705 Eller så kan du google etter den gamle firmwaren. Endret 21. oktober 2005 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hold nede MENY og VELG knappen når du skrur den på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå