ViperGTS Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hvordan blir det hvis jeg får meg en ide-kontroller...blir hastigheten like bra som når jeg kobler meg direkte til hovedkortet? Hva lønner det seg å koble til kontrolleren?(harddisk, eller cd-r,dvd) takk for svar! Lenke til kommentar
arcade Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Om det er en PCI-basert IDE kontroller, skal du få like bra ytelse som kontaktene på hovedkortet, da PCI overfører data raskere enn det dagens IDE-løsninger gjør. Arcade Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: arcade skrev (2002-08-21 14:02):Om det er en PCI-basert IDE kontroller, skal du få like bra ytelse som kontaktene på hovedkortet, da PCI overfører data raskere enn det dagens IDE-løsninger gjør.Arcade HÆÆÆ, dagens onboard IDE løsninger går jo på PCI bussen. Over til spørsmålet: Du vil ikke få noen hastighets økning hvis du har ATA100 på det HK'et du har. Eneste fordelen slik jeg ser det er at du kan ha flere disker i maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå